Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

akerna schreef:we hebben alles al zoveel mogelijk gesplitst. hebben al zeker 4/5 groepen die apart naar de wei/bak gaan..
annelies, merrie eruit hebben we met de eerste merrie al gerpobeerd.. maar idd werkte dat niet, zodra de merrie weer terug is wordt t alleen maar erger :S
op zichzelf heb ik er ook niet zoveel problemen mee,(alleen lastig met rijden voordat we t erf afzijn, zodra we onderweg zijn is t goed) mijn stalhouder eerder.. hij vind m nu maar lastig om hem ergens bij in te zetten.. ik blijf er persoonlijk bij dat het mis is gegaan dat hij ,steeds als er een nieuw onbekend paard in de groep kwam, eruit ging om die nieuwe eerst te laten wennen aan de rest.. en dan hij er weer in..

Maar waarom gaat het niet met het vriendinnetje dan? 

mariska87 schreef:hallo ik ben mariska ik heb een ex draver net 3 maanden ik heb hem gekocht als ruin maar in zijn paspoort staat hengst ik heb gevoeld en ken geen ballen meer vinden maar hij is heel erg nijdig naar andere paarden en als ik wil op stappen staat hij niet stil en stijgert afentoe wel eens en als ik er een maal op zit gaat hij bokken en daarna is het oke ben gister ook aangevaallen door hem in de stal ik was sneller dus heb niks als je met een zweep aan komt valt hij je ook aan en trapt naar je ook met longeren doet hij dit ik weet niet meer wat ik kan doen kan iemand mij helpen ik ben bang dat ik een klophengst heb maar weet het niet zeker