Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lau6nao4 schreef:Nou ik ben wel aangehouden,flinke bekeuring gekregen.
Heb eerst 10 jaar zonder E,maar heb nu toch maar wel E gehaald.
Agenten weten vaak zelf niet wat nu wel of niet mag.
Als je E heb weet je zeker dat dat in ieder geval in orde is.
Hogeboom schreef:Ik heb mijn paarden vorig jaar naar Duitsland vervoert aangezien ik daar ging wonen. Met een 2 paardstrailer. Ik heb gewoon een B-rijbewijs en iemand reed voor mij en belde mij of de grens vrij was van controle, anders hadden we een andere route gedaan. Nog nooit aangehouden en goed gegaan.
Maar je bent de klos als je niet voldoet....ik hebe r geluk mee gehad. Zorg in iedergeval dat je iemand back-up hebt staan voor het geval jij niet verder mag rijden.
Hogeboom schreef:Ik heb mijn paarden vorig jaar naar Duitsland vervoert aangezien ik daar ging wonen. Met een 2 paardstrailer. Ik heb gewoon een B-rijbewijs en iemand reed voor mij en belde mij of de grens vrij was van controle, anders hadden we een andere route gedaan. Nog nooit aangehouden en goed gegaan.
Maar je bent de klos als je niet voldoet....ik hebe r geluk mee gehad. Zorg in iedergeval dat je iemand back-up hebt staan voor het geval jij niet verder mag rijden.
Urielle schreef:Ik ben vorig jaar voor controle langs de kant gezet, bij de grensovergang bij Bergen op Zoom, door de Nederlandse politie (daarnaast ook vele vrachtwagens, caravans en overige aanhangers).
Papieren gecontroleerd, bandenprofiel, diesel in de auto (of het geen landbouwdiesel was) en uiteraard mijn rijbewijs en paspoort. Alles was in orde.