Gezocht: leerzame dressuur instructieweek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gizmo_lover

Gezocht: leerzame dressuur instructieweek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 20:54

Ik zoek een tjaa "plek" om daar samen met een vriendin en onze paarden een instructieweek te volgen. We moeten daar zelf ook kennen slapen en onze paarden moeten uiteraard stalling/weidegang hebben. We zijn beide dressuur ruiters dus we zoeken ook een dressuur instructieweek waar we verder kunnen komen met onze paarden. We zouden het ook heel leuk vinden als je in de omgeving een buitenritje kan maken. Onze leeftijden: 16 en 19. Het liefst voor een niet al te groot bedrag. wie o wie kan ons helpen?

Groetjes

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 20:56

KNHS instructieweek??
Er zijn toch ook weken voor alleen maar dressuur?

gizmo_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 21:06

Patriciavt schreef:
KNHS instructieweek??
Er zijn toch ook weken voor alleen maar dressuur?

Ik zat daar zelf ook al aan te denken maar we willen graag weten of er ook nog andere instructie weken zijn die iets minder duur zijn;) Als er echt niets anders te vinden is zullen we dat zeker overwegen.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:08

Er stond wel nog iets in commercieel.. maar ik zou je niet zo kunnen zeggen wat dat precies was... Die zou je even terug kunnen lezen tot ik denk donderdag of vrijdag :j Daar moet ie wel tussen zitten!

Als je KNHS overweegt moet je wel snel beslissen, deze weken zijn namelijk al aardig vol ;) (De allroundweken zijn al vol)

gizmo_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 21:25

Patriciavt schreef:
Er stond wel nog iets in commercieel.. maar ik zou je niet zo kunnen zeggen wat dat precies was... Die zou je even terug kunnen lezen tot ik denk donderdag of vrijdag :j Daar moet ie wel tussen zitten!

Als je KNHS overweegt moet je wel snel beslissen, deze weken zijn namelijk al aardig vol ;) (De allroundweken zijn al vol)

Ik zit toevallig net een topic van jou en val te bekijken! Ik ga even zoeken! Bedankt:D

Hihihi waaronder staat commercieel??

gizmo_lover

Re: Gezocht: leerzame dressuur instructieweek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 16:10

Niemand meer?:(

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 16:11

pb mindfields is, daar hoor ik fijne ervaringen over

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 16:13

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:25

StalXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:37

Ik sta zelf bij Stal Arends, en die geven inderdaad van die intensieve dressuurtrainingen. Volgens mij hebben ze ook slaapplaatsen en voldoende stalling voor je eigen paarden. Kijk eens op http://www.stalxl.nl/?page=profiel_stalarends om een indruk van de Stal te krijgen.

Succes met je zoektocht, Herbert

Stara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 23:56

Bij Monique de Rijk http://www.paardrechtrichten.nl kun je terecht voor dressuurlessen en leer je hoe je je paard recht kunt richten. Zeer leerzaam en de omgeving leent zich prima voor mooie buitenritten.
Je kunt bij ons in de b&b overnachten, dit is op 5 autominuten van Monique vandaan. Je paarden kunnen bij Paardrechtrichten op de wei met schuilstal.

Groeten, Anet, Hoeve Ansalo, Ter Apel
http://www.hoeveansalo.nl

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 20:03

Manege grol in Renesse.
Je kunt er mega strandritten maken, er is een minicamping bij en er zijn vele pensions, hotels e.d in de omgeving.
Er zijn goede faciliteiten aanwezig voor de paarden. Zowel stalling als weidegang.

En de dressuurinstructie is mogelijk op elk niveau, gegeven door gediplomeerde instructie.
Je zou kunnen boeken voor stalling en camping en de dressuurinstructie apart kunnen boeken.
Zo kun jezelf kijken hoevaak je les wilt hebben en hoe vaak je een lekker ritje wilt maken.

Je moet dit dus niet niet als een kamp maar als een week die je naar eigen portemonnee en wensen kunt samenstellen.

Als je nog vragen hebt kun je me ook pb-en.
http://www.manegegrol.nl/

prada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:00

In commercieel staat een advertentie van FH Horses. Hierin staan de weekendmogelijkheden, als je voorkeur uitgaat naar een week is dat vaak ook mogelijk. Het is een super locatie en je kan er prachtig buiten rijden. De lessen zijn voor elk niveau. Op de site staat veel informatie en anders kan je altijd mailen!