Ongeveer anderhalf jaar terug (denk ik, ik weet het niet helemaal zeker meer, langer dan 2 jaar is het in ieder geval niet..) heb ik een paar Leren rijlaarzen aangeschaft. Petrie perfects om precies te zijn.. Nu trek ik ze vandaag na het rijden uit met behulp van een laarzenknecht, en wat zie ik tot mijn verbazing? Valt zomaar de helft van de linkerhak eraf?!
Nu mag je toch van laarzen van 200 euro verwachten dat ze langer dan anderhalf jaar meegaan...
Jep ikke. Gelukkig kon de schoenmaker er een nieuwe zool onder zetten!
Milligan
Geplaatst: 25-01-09 19:51
Ik ken veel mensen die het zelfde probleem hebben gehad met petrie laarzen, zelf vind ik ze geen goede laarzen en heb ik nu ariat laarzen, al moet ik zeggen dat ik mijn petrie laarzen 4jaar had en ze bleven echt heeeeel netjes eruit zien !
Marleen_
Geplaatst: 25-01-09 19:51
Heb ik ook gehad, tot 2 keer toe zelfs. Had ze wel langer dan 2 jaar en waren behoorlijk versleten.
Worden ze intensief gebruikt? Misschien bij intensief gebruik slijten ze ook wat sneller? Zo niet dan vind ik het kwalitatief niet goed.
Sowieso vind ik de kwaliteit van petrie niet om over naar huis te schrijven maar dat is persoonlijk denk ik.
Neej
De hak en zolen zijn van slijtvast rubber en de maakwijze is Ago-gelijmd...dus kunnen inneens loslaten, ik heb de petrie perfect nu ook aangeschaft en tot nu toe niks aan de hand, bij sommige slijten ze snel ook de coating, maar bij sommige gaan ze echt jaren mee.
Ik heb hetzelfde probleem gehad met beide laarzen en beide tot twee keer toe... Heb ze nu dus al twee keer laten maken en laatst viel de hak van de linkerlaars er al weer af.. Vind ook dat het eigenlijk niet moet kunnen bij laarzen van 200 euro..
er word van te voren in ieder geval bij mij wel bij de ruitersportzaak geduid dat de coating en of hakken/zolen omdat ze niet gestikt zijn kunnen loslaten bij erg intensief gebruik. slecht onderhoud en slechte weers omstanigheden zoals water en zand bijelkaar gebeurd er iets met de lijm ofzoies, in ieder geval )is mij verteld.. maargoed, hoor er vele verschillende verhalen over. als ze echt zo slecht zijn zouden ze niet meer verkocht worden denk ik altijd maar