wie kan mij helpen? Paardrijvakantie voor 1 persoon.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

imka

wie kan mij helpen? Paardrijvakantie voor 1 persoon.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 14:34

Hallo,
Ik had een vraagje. Ik zoek voor dit jaar een plek in nederland waar ik op vakantie kan, en tegelijkertijd elke dag privelessen kan krijgen voor ong. 2 weken. Dus een beetje manege/camping in 1. Ik loop me suf te zoeken, maar heb nog niet echt iets gevonden. Wie weet wat?

luffie

Re: wie kan mij helpen? Paardrijvakantie voor 1 persoon.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:40

Ik weet niet of het te ver is, maar in Renesse(in Zeeland) heb je manege Grol. Die hebben volgens mij ook een camping op het terrein.
Verder heb je in Burgh-Haamstede(5 a 10 min bij Renesse vandaan) manege Lisiduna, als die nog bestaat,ben er al heeeeel lang niet geweest! Daar zat een soort hotel bij en volgens mij ook een camping.
Ik zou ze even googelen en dan bellen om te informeren naar privelessen.

Succes!!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 16:07

PP > BRT

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 19:18

Neem eens contact op met Mireille den Hoed www.stalmireille.nl Zij geeft les volgens de methode van Antoine de Bodt en je kunt bij haar intern. Haar paarden staan in Nuland (bij Den Bosch) op een schitterende stal die van alle gemakken is voorzien.

tinkergirl89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 20:46

luffie schreef:
Ik weet niet of het te ver is, maar in Renesse(in Zeeland) heb je manege Grol. Die hebben volgens mij ook een camping op het terrein.
Verder heb je in Burgh-Haamstede(5 a 10 min bij Renesse vandaan) manege Lisiduna, als die nog bestaat,ben er al heeeeel lang niet geweest! Daar zat een soort hotel bij en volgens mij ook een camping.
Ik zou ze even googelen en dan bellen om te informeren naar privelessen.

Succes!!

ik weet zeker dat manege grol een camping heeft!! heb der vorig jaar zelf gezeten... ben ook verschillende keren mee geweest naar het strand... super begeleiding, leuke lessen, en hele aardige mensen!

Stara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 23:41

Hi Imka,
Je bent van harte welkom bij ons op Hoeve Ansalo. Je kunt logeren in onze bed & breakfast, of in de sta caravan. Als je een eigen paard hebt, kun je m meenemen, zoniet dan kun je met 1 van mijn paarden aan t werk: freestylen, zitlessen, rechtrichten (Antoine de Bodt) of zitlessen. 400 km aan ruiterroutes beginnen voor de deur, dus je zult je niet vervelen. Je kunt dagtochten rijden (als het met mijn paard is, met begeleiding van mijzelf en mijn Criollo Sancho, zodat je echt alle mooie plekjes ziet) en clinic's volgen.
Programma kan geheel op jouw wensen worden afgestemd en lessen worden altijd 1 op 1 gegeven, dus niet in groepsverband.

Voor info kun je kijken op: http://www.hoeveansalo.nl

Tot ziens in Westerwolde,
Groeten, Anet, Hoeve Ansalo, Ter Apel.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 19:18

Manege Grol is idd een leuke lokatie voor wat je zoekt.
Er is stalling en weidegang, je kunt er prive lessen volgen op elk niveau, zowel op manegepaarden (tot en met Z2) als met je eigen paard.

Je kunt er heerlijke ritten maken, zowel onder begleiding als zonder
(met je eigen paard tenminste, met de manegepaarden is het altijd onder begleiding)
Er is een kleine maar gezellige minicamping bij.

http://www.manegegrol.nl/

Als je verder nog iets wilt weten dan stuur je maar een pb-tje. :D

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:31

pietermolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 16:41

manege Lisiduna is volgens mij alleen in de zomer geopend? Of heb ikhet verkeerd. !

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:47

Bij les Chevaux, daar verhuren ze vakantiehuisjes, vanaf 2 persoons tot 10 persoons en daar kan je ook elke dag privéles krijgen. Zelfs meedere keren per dag als je dat wilt! En natuurlijk heb je daar ook een mooi bos waar je uren kunt rijden! :-) www.leschevaux.nl

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 18:27

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 19:07

In Schoonloo heb je manege Knollegruun. Hier zit ook een camping bij. Zie www.knollegruun.nl

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:46

Heb je een eigen paard of wil je dan een paard huren?

Lis_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:03

Je kan er en een paard huren, en je kan je eigen paard meenemen; manege De Boschhoeve!
Ik weet niet of je er privelessen kan nemen, maar je kan er wel gaan rijden, met een paard van de manege. Ze willen geloof ik wel dat je een ruiterbewijs hebt.
[Ze organisren er ook ponykampen, er er is een mogelijkheid om er te slapen, of je kan er je caravan neerzetten.]