Hey, Morge ga ik laarzen laten meten op mijn voeten. Wij hebben gekozen voor Könings. Ik zou graag met de rits vanvoor hebben. maar als ik op foto's zie van op wedstrijd van andere personen heb ik nog nooit gezien dat ze er hebben met een rits vanvoor. Wel voor de trainingslaarzen maar niet voor de wedstrijd laarzen dus, Heeft dit een reden?
over de risten wordt in de regelementen niets gezegd, alleen dat de laarzen zwart moeten zijn.
SkyMarian
Geplaatst: 25-01-09 12:47
benangelique schreef:
over de risten wordt in de regelementen niets gezegd, alleen dat de laarzen zwart moeten zijn.
Het regelement zegt niet dat ze laarzen zwart moeten zijn Het regelement zegt dat laarzen zwart óf blauw mogen zijn
_Jordy_
Geplaatst: 25-01-09 12:50
even een blonde vraag:P:o dat zit toch helemaal niet lekker een rits van voren?? hoe stap je er dan met je voet in?? zie dat je een laars met rits aan de zijkant heb genomen maar evengoed mijn vraagie:P
Ik heb genoeg mensen gezien met ritsen aan de voorkant of zijkant op het wedstrijdterrein
@Jordy alleen in het begin had ik met mijn polo laars last van de rits, hoe ik erin stap eigenlijk gewoon van bovenaf net als gesloten laars het is snel aan en uit trekken, geweldig makkelijk