tentenkamp?????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Essie73Jarig
Hoofdmoderator

tentenkamp?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 17:31

ik heb een paar keer het woord of begrip tentenkamp voorbij zien komen? Begrijp ik goed dat dit een tent is waar ruitersportartikelen in de aanbieding zijn?

Weet iemand wanneer en waar dit is, en zijn de prijzen echt zo laag dat het de moeite loont?

Ann

Re: tentenkamp?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 08:45

[HK] -> [TAO]

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:18

Hyporama Rotterdam heeft dat 1 of 2x per jaar (pasen / kerst)

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:29

Hypodrama tentenramp ja ;)

In principe is het een grote opruiming van de Hyporama-keten, die plaatsvind in een tent.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:31

Jep klopt helemaal. Hij is er weer van 8-14 april

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 10:57

Haarbal schreef:
Hypodrama tentenramp ja ;)

In principe is het een grote opruiming van de Hyporama-keten, die plaatsvind in een tent.

Perfecte uitdrukking :D
Ik ben er 2x geweest en het is idd een ramp :D Giga-druk en mega-rijen voor de kassa.
Wat er te koop is is veelal spul wat er speciaal voor is aangekocht in grote hoeveelheden, bepaalt niet een 'overschot' of winkeldochters, want alles wat verkocht is wordt net zo snel weer aangevuld :D
De koopjes die je in de winkel hebt (dus niet in de tent) is eigenlijk de echte uitverkoop.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 11:10

ze verkopen daar hele dozen met india-leren hoofdstellen, partijen flut nylon halsters, verkeerde kleuren dekjes etc die zoals al gezegd werd speciaal voor het tentenkamp heel goedkoop worden ingekocht. Verder zijn er uiteraard ook restanten en oncourante maten te koop.

Ook zijn er wel degelijk koopjes te krijgen maar daarvoor moet je goed zoeken, ik heb er al diverse hele goede (wollen) dekens uit de uitverkoopbak gevist waar ik nog steeds erg blij mee ben.
Meestal wordt ook de oude collectie jassen en rijbroeken voor redelijke prijzen verkocht. Het is maar net of je wat nodig hebt want vaak ga je met meer weg dan nodig ;)

Maar bereid je voor op rijen aan de kassa, bijna geen parkeerplaatsen en dus stuk lopen, als het slecht weer is af en toe een plens water op je kop dan valt het allemaal best mee....
Het heet echter niet voor niks tentenramp of tentenkramp :+ :D

Essie73Jarig
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 13:09

haha ik sla maar over denk ik...... bedankt voor de uitleg