Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Simmie schreef:Janientje schreef:
Dat wil ik niet "bijna alle" noemen.
Juliette86 schreef:Je kan een Myler zelf samenstellen en je mondstuk bij de ringen of scharen kiezen. Er zijn dus ontelbaar veel combi's mogelijk.
Je mag de mondstukken in bovenstaande link gebruiken in combinatie met alle ringen. In die ringen mogen wel sleuven zitten maar deze mag je op wedstrijd niet vastzetten aan je bakstukken of teugels.
, maar wil niet riskeren dat ik gediskwalificeerd ga worden of zo....
Eventinggek schreef:Juliette86 schreef:Je kan een Myler zelf samenstellen en je mondstuk bij de ringen of scharen kiezen. Er zijn dus ontelbaar veel combi's mogelijk.
Je mag de mondstukken in bovenstaande link gebruiken in combinatie met alle ringen. In die ringen mogen wel sleuven zitten maar deze mag je op wedstrijd niet vastzetten aan je bakstukken of teugels.
Weet je dit heel zeker? Ik heb dit laatst nagevraagd bij de KNHS, heb de bijlage vd nieuwe toegestane bitten opgestuurd (ik heb die met de bovenste/hoogste tongboog met sleuven in de ringen) en toen zei die meid dat je dus NIET mag rijden met zo'n bit met gleuven, ook niet als je die niet gebruikt....
Pasjha loopt er erg lekker op dus ik zou er zeker graag mee willen starten, maar wil niet riskeren dat ik gediskwalificeerd ga worden of zo....
. Tot juryleden aan toe.
Werk jij bij de KNHS? Toen ik het laatst navroeg werd ik doorverwezen omdat de eerste meid t niet wist
Duurde ook n aantal dagen voordat ik reactie kreeg.