en hoe bevallen ze?
mij leken ze namelijk heel leuk.
om mee te rijden en op de hondenclub(klinkt een beetje nuffig) en gewoon voor bij je spijkerbroek, nou vroeg ik me alleen af of ze net zo ideaal zijn als ik heb bedacht
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jessix schreef:Ik heb ze onlangs gekocht. Eigenlijk ging ik voor de Ariat waar ik al heel lang op loerde.. Maar die zaten me voor geen meter. Toen maar die van Eurostar aangepast en die zitten heerlijk! Ik rijd er niet mee, want daarvoor vind ik de voet net iets te breed, maar voor op stal en om les mee te geven is het echt een aanrader!
ze zitten erg fijn. maar het is beter als je ze altijd en iedere keer met een schoenlepel aandoet, anders is de voering zo kapot. vind het ook een beetje jammer dat ze inzakken, na een verloop van tijd krijg ik er wondjes van...

LiSSy schreef:ik heb de echte dubarry's, zijn goddelijk. maar echt niet geschikt om mee te rijden. ze zijn veels te grof en er zitten naden aan de binnenkant waar je je zadel mee molt