dubarry look alikes laarzenvan Eurostar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

piene

dubarry look alikes laarzenvan Eurostar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 21:04

Heeft iemand ervaring met die laarzen van euro star?

Afbeelding

en hoe bevallen ze?
mij leken ze namelijk heel leuk.
om mee te rijden en op de hondenclub(klinkt een beetje nuffig) en gewoon voor bij je spijkerbroek, nou vroeg ik me alleen af of ze net zo ideaal zijn als ik heb bedacht :D

Jessix

Re: dubarry look alikes laarzenvan Eurostar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 15:43

Ik heb ze onlangs gekocht. Eigenlijk ging ik voor de Ariat waar ik al heel lang op loerde.. Maar die zaten me voor geen meter. Toen maar die van Eurostar aangepast en die zitten heerlijk! Ik rijd er niet mee, want daarvoor vind ik de voet net iets te breed, maar voor op stal en om les mee te geven is het echt een aanrader!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 18:33

Ik wist helemaal niet dat ze van eurostar ook die look a likes hebben... Maar, voor zover ik kan zien van dit kleine plaatje dan, vind ik de dubarry's toch mooier. De zool van de eurostar lijkt zo apart?

Maar wel fijn dat deze dus blijkbaar ook heel lekker zitten :)

piene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 19:17

Jessix schreef:
Ik heb ze onlangs gekocht. Eigenlijk ging ik voor de Ariat waar ik al heel lang op loerde.. Maar die zaten me voor geen meter. Toen maar die van Eurostar aangepast en die zitten heerlijk! Ik rijd er niet mee, want daarvoor vind ik de voet net iets te breed, maar voor op stal en om les mee te geven is het echt een aanrader!

Hoezo vind je de voet te breed?
past je voet dan niet meer in de stijgbeugel zo breed? of glij je weg in je laars met je voet?

enneh, ik heb ze dus even aan gehad en ik had een maatje groter aangedaan dan ik in werkelijkheid heb , had jij dat ook want ik kon moeilijk in mijn eigen maat komen of is dat een questie van gewoon doordouwen ;)

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 21:36

Ik heb ze ruim een jaar geleden gekocht, ze zijn nu aardig aan het overlijden. had ze wel echt iedere dag aan tenzij het 20 graden was ofcourse ;) ze zitten erg fijn. maar het is beter als je ze altijd en iedere keer met een schoenlepel aandoet, anders is de voering zo kapot. vind het ook een beetje jammer dat ze inzakken, na een verloop van tijd krijg ik er wondjes van... ;(

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 21:38

ik heb de echte dubarry's, zijn goddelijk. maar echt niet geschikt om mee te rijden. ze zijn veels te grof en er zitten naden aan de binnenkant waar je je zadel mee molt

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:56

LiSSy schreef:
ik heb de echte dubarry's, zijn goddelijk. maar echt niet geschikt om mee te rijden. ze zijn veels te grof en er zitten naden aan de binnenkant waar je je zadel mee molt

Ik vind ze zo mooooi
alleen jammer dat ze zo duur zijn.
Ik hoorde dat je die dingen ook bij de anwb kan kopen dan zijn ze ook goedkoper..
zal wel niet mooi zijn.

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:28

ik heb ook echte dubarry's, ze zitten echt super en ik kan er de hele dag op lopen! ik heb ze meestal aan als ik mn honden ga uitlaten of als ik naar de manege ga en niet ga rijden.

steigert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:31

Ik heb deze laarzen nu ook een jaar en ik rijdt er ook mee. Ze zijn wel erg ingezakt en lelijk geworden aan de binnenkant van het rijden, maar NOOIT koude voeten en ik kan er hele dagen op lopen.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:34

Met de echte Dubarry's doe je echt jaren (heb de mijne nu al ruim 5 jaar!) dus haal je het duurdere er wel uit dan bij de goedkopere versies. Heb ook al van meerdere gehoord net als de reactie van Noon dat ze snel slijten

PabloM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:35

IK wil ook zo graag zulke laarzen. Die van Euro-star lijken me ook mooi en zijn bijna 100 euro goedkoper (geloof ik)
Die van de ANWB heb ik ook bekeken maar vind ze toch een stuk minder...........
Dan maar door sparen.......