Wat een leuke jas! Jaloers.. Ik heb wel een kingslandjas en die is erg fijn vallen wel klein uit, maar dat is wel algemeen bekend..
Lady_Daniels
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-09 22:58
Heb jij die bomber?
s_casper
Geplaatst: 20-01-09 08:23
Dit model ken ik niet, vind hem wel mooi. Ik heb zelf de Kingsland Bomber Farell. (Valt juist weer heel groot, door unisexmodel) Ik weet wel dat alle kingslands die ik gepast heb, heerlijk warm zijn
Vilanootje
Geplaatst: 20-01-09 12:54
Dit is een mooie jas!! Zelf vind ik meestal dat de Kingsland jassen zo sterk aanwezig zijn en iedereen heeft ze, ik heb liever iets aparts wat minder mensen hebben.
Wat een gave jas! Dit volg ik even Verder heb ik hem nog nooit ergens gezien moet ik zeggen.
SRuiter
Geplaatst: 21-01-09 17:09
Lady_Daniels schreef:
Heb jij die bomber?
ja, die heb ik. met KL op de binnenkant van de mouw, en bordeuxrode streep in de kraag. ik zie in de volgende reactie juist dat ze groot uitvallen. Ik heb een M, maar die is niet extreem groot.
s_casper
Geplaatst: 21-01-09 18:58
Ja, ik heb het model Bomber Farell en die valt inderdaad heel groot. Ik heb normaal maat M of L (38/40) en met deze jas heb ik maat xxs. Daar kom ik normaal nooit in
Hoe die met de ruitjes valt weet ik niet. Volgens mij is het zo dat de Kingsland unisex modellen groot vallen en de ladiesvarianten juist heel klein. Van de classic bomber unisex had ik namelijk ook rond de xs, s, terwijl ik van de Classis dames bomber waarschijnlijk een L of Xl nodig had. (Dat laatste is mij verteld door de verkoper, niet zelf gepast.)
ik wil die ruit ook héél erg graag. ik heb nu de 'gewone' van KL. zit heerlijk, het is geen winterjas maar als ik m nu aan heb is het niet koud!
leeneliefje
Geplaatst: 07-05-09 20:46
heey! ik heb deze jas al een hele poos. Super fijne jas! Echt aan te raden. Wind dicht en tot op zekere hoogte ook waterdicht! Alleen in de winter toch wel een beetje koud!