Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
malita04 schreef:ligt eraan wat je in de toekomst ermee wilt doen,
als je nog van plan bent te gaan mennen, en veel naar buiten gaat (ook naar de drunese duinen ,het strand ,veluwe ect.)
moet je je ruiter/koetsiers bewijs kunnen laten zien.je hebt anders kans op een boete...denk dat dat ook niet de bedoeling is?
overens is het persoonsgebonden ,voor de een is dit belangrijker dan voor een ander.
Pivanti schreef:Ik rijd wel op de veluwe, maar daar is t inderdaad maar op een heel klein gebiedje verplicht... verder moet je gewoon een vergunning hebben die je kan kopen... dus ja eigenlijk heb je m dus bijna nergens nodig...
Maar gaan ze het niet meer verplichten voor iedereen oid? zijn er geen plannen ?
maar toch... Pivanti schreef:Maar ik ben bang dat als ik t heb opgezegt het volgend jaar opeens verplicht wordt of dat soort gein...
BRN schreef:Ik zou ze niet opzeggen, wie weet waar je ze nog eens voor nodig hebt. Bovendien zit er een WA-verzekering aan gekoppeld, toch?
joyce83 schreef:En dat is precies hetzelfde met een rijbewijs. Je kan tien jaar geleden je rijbewijs hebben gehaald, en hem laten verlengen (kost 45 euro oid), maar ondertussen niet gereden hebben. Ook dan ben je een gevaar in het verkeer.Mariekie dat vind ik ook het gekke eraan. Niet dat ik graag elke keer opnieuw op wil gaan of zo. Ik heb dan een eigen paard maar dan staat er toch ook geen garantie op dat ik het laatste half jaar bijvoorbeeld op een paard gezeten heb?