Waar oranje veiligheids caps te koop?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mammaslamma

Waar oranje veiligheids caps te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 00:26

Ik ben op zoek naar oranje caps, liefst verstelbaar, heb ooit es bij iemand die kleur gezien en dat was erg mooi, het is voor het mennen(wedstrijden), maar er is geen verschil in caps voor ruiters of menners.
Kan op internet ook niets vinden, dus vraag ik het op bokt.....

Heb ze al vrij snel nodig, dus mocht iemand iets weten......

MelanieB

Re: Waar oranje veiligheids caps te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 00:30

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 08:37

Dat vind ik voor kinderen net gaan, maar voor volwassenen niet hoor,misschien is het in de eventing sport iets heel normaals, in de menwereld zie je ze niet voorbij komen, we hebben nu 2 verschillende modellen en willen naar 1 model en 1 kleur, maar bedankt voor het meedenken....

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 09:36

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 13:37

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 16:05

klopt, de Casco New Master was altijd verkrijgbaar in het oranje. Als je de site van Casco moet geloven zijn ze nu niet meer verkrijgbaar in het oranje, maar een paar weken geleden had in ieder geval Vrielink in Apeldoorn nog oranje uitvoeringen liggen.

Wij hebben er destijds ook naar gekeken, toen we (goedgekeurde) caps moesten aanschaffen voor de marathon. Mijn voorkeur ging toen ook uit naar de New Master, en dan natuurlijk de oranje :D. Alleen, deze zat me niet zo lekker, en ik heb toen voor de YoungsterDynamite gekozen... die jammer genoeg niet in oranje verkrijgbaar was :(

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 17:48

[quote="Divine"]klopt, de Casco New Master was altijd verkrijgbaar in het oranje. Als je de site van Casco moet geloven zijn ze nu niet meer verkrijgbaar in het oranje, maar een paar weken geleden had in ieder geval Vrielink in Apeldoorn nog oranje uitvoeringen liggen.

Super,super, heb er 2 kunnen bemachtigen, wel uit 2 verschillende zaken, dankzij jou kwam ik uit bij Vrielink,heb dus nu eindelijk de S en de L gevonden.
Iedereen bedankt, ze zijn i.d.d uit de collectie, nu zijn er weer andere kleuren, maar met wat moeite is het toch gelukt......

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:55

Klinkt goed, en nu natuurlijk foto's als je de eerstvolgende keer gebruikt! ;) :D

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 20:51

mammaslamma schreef:
Super,super, heb er 2 kunnen bemachtigen, wel uit 2 verschillende zaken, dankzij jou kwam ik uit bij Vrielink,heb dus nu eindelijk de S en de L gevonden.
Iedereen bedankt, ze zijn i.d.d uit de collectie, nu zijn er weer andere kleuren, maar met wat moeite is het toch gelukt......

Mooi dat het gelukt is, nu zijn jullie in ieder geval niet te missen in Hellendoorn ;)

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 21:34

Mooi dat het gelukt is, nu zijn jullie in ieder geval niet te missen in Hellendoorn ;)[/quote]

Alleen zal ik daar niet bij zijn, maar mijn man en groom zijn er en zullen het oranje boven eer aandoen, hoop ik.
Heb ook zo leuk oranje peesbeschermers en strijklappen besteld, ik doe helemaal niks met mennen, maar zo de aankleding doen vind ik wel heel leuk om te doen....

Divine

Re: Waar oranje veiligheids caps te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 21:46

Haha, hoe bekend: oranje beenbescherming. Ik had al een set zwarte Eskadrons, en vond dat een beetje jammer geld om weg te doen, dus we hebben het maar opgelost met oranje Duck-tape, gaat het ook niet meer los :D