Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jessiesand schreef:ik wil liever niet grondwerken of werken in zijn wei of waar hij zich kan ontspannen. We gaan binnenkort wel de bak afzetten maar dat duurt nog een week. Ik ga wel even overleggen met de eigenaren van het land of we een stukje kunnen doen.
Haha was hij maar lief opdringerig liever dan dat hij me aanvalt. ookal blijft het vervelend.
Zou het helpen om iets onwijs smerigs ergens op te smeren dat wanneer hij er in bijt hij proeft dat het vies is en dus de volgende keer niet weer doet?
Het punt is dat je prima in een wei kunt werken, zolang de basis ontspanning is. Valt hij je aan zodra je in de wei staat, blijf dan achter de omheining tot hij dat accepteert. Zorg voor veiligheid, ik heb verleden week nog een paard uit zijn wei moeten halen dat iedereen uit de wei joeg. Niet leuk, en de eigenaars hadden me dat op voorhand wel eens mogen zeggen
jessiesand schreef:Nee ik doe het zelfde wanneer de eigenaresse erbij is. Alleen vaak zijn we dan samen en gaat zij zelf rijden en ga ik mee op de fiets dus poetsen we heb samen maar is zij hoofdzakelijk met hem bezig.
Gister weer wezen rijden (ik op mijn andere verzorg paard vriendin op haar paard) en nu deed het paard redelijk tegen me. Hij hapte wel naar me toen ik zijn halster touw vast deed maar met een tik stond hij me alleen nog boos aan te kijken. Wel kreeg ik een bok naar mn hoofd toen ik met het andere paard bezig was. Het is echt een rare situatie maar ga binnenkort (volgende week als ik het wat rustiger heb) samen met mijn vriendin en instructrice beginnen met grondwerken etc. Hopelijk gaat het daarna stukje bij beetje beter