Is er iemand bekend met dit model laars van DeNiro?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joycejj

Is er iemand bekend met dit model laars van DeNiro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 21:35

Zoals de titel al zegt, is er iemand bekend met dit model van DeNiro?
http://www.hidalgo.pl/products/S_8603_OXFORD.jpg
Ik heb de laars zelf nog niet in het echt gezien, alleen maar zo op de foto, maar vind m erg mooi.
Maar nou vraag ik me af hoe het aan de voorkant zit, onder de veters zeg maar. Zou dat echt los van elkaar zitten, of zou er een stuk leer onder zitten wat de ene kant met de andere verbind, want aan de achterkant van de laars zit gewoon een rits.
Zou t namelijk wel helemaal los zitten aan de voorkant, dan vraag ik me af wat dat doet met de stevigheid van de laars, qua inzakken enzo, want dan zouden het dus echt 2 stukken schacht zijn, dat als je de rits open zou doen en de veter los zou maken, dat ie als een soort bananenschil open valt zeg maar (hmmmm lastig uitleggen zo, maar hoop dat jullie snappen wat ik bedoel).
Maargoed wat denken jullie, zou dit model snel problemen opleveren, of kapot gaan?
En weet iemand hoe hoog de dressuurboog is van dit model, want hij lijkt wel iets hoger dan het model ottaviano?

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:39

ik vind ze echt super gaaf! denk dat het een nieuw model is :j

Corellaa

Re: Is er iemand bekend met dit model laars van DeNiro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:41

die zijn echt super gaaf ja ! :oo
zouden zulke ook mogen op (spring) wedstrijden??