Meppen, de bronzen emmer, omgeving geschikt"?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mammaslamma

Meppen, de bronzen emmer, omgeving geschikt"?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 15:23

Wie woont of kent deze omgeving, grenst aan het natuurreservaat de Mepperdennen, maar kan niet vinden of je daar gewoon door mag rijden/'mennen.
We zoeken men'/ruiterroutes, heb ook het boekje met de routes , maar daar lijkt het me erg kleinschalig in, zeker aangezien we het Drents Friese Wold gewend zijn.

Wie kent de Bronzen Emmer, ziet er goed uit,maar ben je ook zo in het bos, zijn er mooie zandpaden om te rijden en veel kilometers te maken met de wagen.
Mocht er weinig bos zijn, is het er dan leuk om te rijden door de dorpjes, leuke eetgelegenheden om met het span te stoppen....
Ik hoor graag jullie ervaringen

ELpatcho

Re: Meppen, de bronzen emmer, omgeving geschikt"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 20:35

Ik woon daar. Je mag en kan daar gewoon door de bossen! Het is inderdaad niet heel groot, zeker niet vergeleken Drents/Friese Wold haha, maar je kan zeker wel leuk rijden! Bronzen Emmer grenst aan het bos, en er is makkelijk een doorsteek (via zandpaden) naar een groter bos : Bos rond Gees.

Dorpen erom heen zijn leuk, Meppen is leuk maar je hebt ook Oud Aalden, Gees. Zijn allemaal kleine leuke dorpjes

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 16:43

Bedankt voor je antwoord, ik houd het in gedachten, maar deze zomer wordt het toch maar weer de Veluwe,maar Meppen gaat bij de favorieten, voor ooit.....