Onderling starten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gemmeke

Onderling starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 23:26

Mijn vraag is: Kan ik onderling starten als ik geen lid ben van een vereniging?

Ik verzorg een paard op een kleine pensionstal, daar is een buitenbak bij waar ik het paard in rij. Nou wil ik dus graag een keer een onderlinge wedstrijd rijden maar waar kan dat en hoe regel ik zoiets?

De eigenaar weet er uiteraard vanaf en wil het paard en mijzelf natuurlijk naar de plaats van bestemming brengen. Het paard is gestald in Lisse. We willen graag starten in een straal van z'on 30 km vanaf Lisse.

Paard is gechipt, ge-ent. Wordt op wedstrijden door de eigenaar uitgebracht voor de kar.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 14:32

Ik denk dat het over het algemeen niet mogelijk zal zijn zonder dat je lid bent van een vereniging. Maar misschien kun je even contact opnemen met maneges/grotere pensionstallen in de buurt?

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:49

Soms kun je wel onderling starten bij een vereniging, zij maken zelf de regels dus gewoon informeren.
Ook organiseren maneges wel een onderlinge wedstrijd voor hun klanten.
Ik zou gewoon een paar rijverenigingen in de buurt bellen met de vraag of er wat georganiseerd word en of je mee kunt doen en hetzelfde met maneges. Dus gewoon ff de telefoon pakken.
Via startlijsten kun je misschien verenigingen in je buurt vinden.

Cientjuh

Re: Onderling starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 23:36

Ja tis wel handig dat je lid bent van een vereniging. Soms organiseren maneges ofzo, een wedstrijd voor manege en omgeving maar dat komt niet veel voor. Dat ik weet

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:17

Ik zou inderdaad gaan informeren bij manege ed. in de buurt. Bij ons vlakbij (maar is te ver voor jou) mag je gewoon onderling starten. Het startgeld van de leden is alleen iets minder ;) (scheelt 2,50 euro) :Y)

Karina_1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 16:46

bij ons mag je ook onderling gewoon starten maar is ook te ver voor jouw... Succes in ieder geval

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 17:03

Ik zou gewoon even bij de betreffende organiserende vereniging vragen of je mee kunt doen. Bij ons op de vereniging kunnen mensen van een vereniging uit de buurt ook gewoon onderling starten. en op een wedstrijd die een keer in de zomer en een keer in de winter wordt georganiseerd kan iedereen bij ons aan mee doen.

XrastaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 17:05

ff informeren als je je eigen wilt inschrijven of het ok is. meestal doen ze er niet moeilijk over.

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 16:48

bij ons in de buurt worden er op de maneges voornamelijk f-proefjes gereden... en daar mag volgens mij iedereen aan meedoen. Gewone proeven worden volgens mij onderling niet verleden. Succes in ieder geval!

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:31

Hier in de omgeving worden regelmatig onderlinge wedstrijden opengesteld door de maneges e.d. :)
Zowel voor springen als dressuur.. maargoed dat is voor je te ver weg.
Hoe ik daarachter ben gekomen? Gewoon op internet even zoeken naar de maneges in de buurt en dan kom je vanzelf iets tegen :) Dan kun je altijd bellen om te vragen...
Succes met je zoektocht!

stoneysmokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 09:52

denk het wel hoor

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 10:14

Inderdaad even de maneges bellen bij je in de buurt.

www.goudengids.nl of www.detelefoongids.nl

Even zoeken naar maneges, en even rondbellen waar er onderlinge wedstrijden zijn en waar buitenstaanders welkom zijn.
Evt kun je dan nog aanbieden om buiten de prijzen om mee te starten.
Veel maneges willen namelijk dat je ook bij ze lest als je mee wilt doen aan de wedstrijden.

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 12:29

Hoi allemaal,

Ik ga de maneges en stallen hier in de buurt maar eens bellen!
Dat gaat vast helemaal goed komen.

Bedankt voor jullie reacties.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:56