Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Het huisje lag in Noordwijkerhout, het precieze adres weet ik even niet meer.... In de bit of hoefslag zijn ze vast wel terug te vinden. Yinari schreef:Ik ben drie keer in een vakantiehuisje geweest van een particulier. De stallen, weide en bak stonden aan het huisje vast. Het was ook zeer dicht bij het strand. Huisje was geschikt voor maximaal zes personen (of was het vijf??).
Hoeveel paarden je mee kunt nemen was per jaar verschillend, omdat ze ook twee tot vier pensionners hadden staan. Heb je verder eigenlijk niets mee te maken, maar dan zijn er natuurlijk minder stallen vrij.
Ze staan met advertenties eigenlijk altijd in de bit. Het is echt een aanrader!!
Edit: plaats vergeten. Het huisje lag in Noordwijkerhout, het precieze adres weet ik even niet meer.... In de bit of hoefslag zijn ze vast wel terug te vinden.

. Ik moet wel zeggen dat de stallen er erg benauwd uitzien op de foto, en dat je de weide en buitenbak helemaal niet ziet? Die bak heb je helemaal voor je alleen (oké, niet zo groot en ook niet nieuw) en de wei ziet er goed uit.
Dat betekent dat het heel erg dichtbij is. Vanaf de betrokken manege moet je eerst een doorgaande autoweg over voor zo'n 50 meter, en dan de duinovergang. En dan met in totaal 150-200 meter ben je op het strand
Yinari schreef:http://rijdenaanhetstrand.nl/
Ik heb hem gevonden, ze hebben inmiddels een website. Ik moet wel zeggen dat de stallen er erg benauwd uitzien op de foto, en dat je de weide en buitenbak helemaal niet ziet? Die bak heb je helemaal voor je alleen (oké, niet zo groot en ook niet nieuw) en de wei ziet er goed uit.
Ik heb er 3x een fantastische vakantie gehad!