[PG] Wolfgang 5/6 jarige ruin kwpn

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chevano

[PG] Wolfgang 5/6 jarige ruin kwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 12:52

Door een operatie heb ik deze ruin moeten verkopen. Was toen der tijd bezig met inrijden en beleren paardje was toen 3/4 jaar. Omdat dat niemand anders er over weg mee kon.(paard heb ik weggehaald uit erge toestanden) is hij verruild met een handelaar. Daar heeft hij nog geruime tijd gestaan en was idd zeer moeilijk te beleren. Hij is ingeruild in Garderen. Daar heeft hij geruime keren de berijder er ook afgegooid. Was een paard die als hij je vertrouwde voor je ging en je moest alles rustig opbouwen met hem. Na een geruime tijd heeft deze handelaar (H.van Manen) dit paard door verkocht . Een jaar later zag ik hem op marktplaats staan en heb geprobeerd contact te zoeken maar dat kreeg ik maar mondjesmaat. Later stond ie er niet meer op. Omdat ik het erg naar vond dat ik hem wegens omstandigheden weg moest doen ben ik nu op zoek of ie het fijn heeft en een goed baasje heeft. Wij noemden hem Whistler en hij had een zeer goede draf. Zou een fijn damespaardjes zijn voor de dressuur.

Hij heet op papier Wolfgang wij noemde hem Whistler. Ongeveer 155/158 hoog mischien nog iets gegroeid. Vrij smal en lux paardje. Donkerbruin geen aftekeningen. Vader is Royal Dance. En ras kwpner.En ruin.

Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HD8JQPZE.jpg

dit zijn fotos dat ik hem pas had .

alvast bedankt voor een reactie!