Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Emaartje schreef:de weather beeta heb ik op piaffe ruitersport gezien wie heeft ervaring met deze deken?
Kimbaie schreef:Emaartje schreef:de weather beeta heb ik op piaffe ruitersport gezien wie heeft ervaring met deze deken?
Ikke! Mijn paard is echt een sloper, kon menig deken weg gooien behalve mijn weather beeta daar kreeg meneer geen scheur in. Helaas is hij na drie jaar toch overleden. Maar dat is een groot verschil met 1 maand.
maar nog nooit kapot gegaan
. lin2bertens schreef:Bucas of de zwaarste kwaliteit deken van Shires (van Equimatch)
Kijk goed naar het aantal dernier, 600 d is niet erg scheurvast, ter vergelijking, die van Bucas zijn geloof 1200 d en de zwaarste deken van Shires is zelfs 2000 d. Dat verschil kun je erg goed voelen!!!
Kimbaie schreef:Emaartje schreef:de weather beeta heb ik op piaffe ruitersport gezien wie heeft ervaring met deze deken?
Ikke! Mijn paard is echt een sloper, kon menig deken weg gooien behalve mijn weather beeta daar kreeg meneer geen scheur in. Helaas is hij na drie jaar toch overleden. Maar dat is een groot verschil met 1 maand.
mirgino schreef:de Landa is maar 600D
deze heb ik ook en een vorig paard op stal had er ook scheuren in gebeten.
voor slopers moet je minstens 1200 D hebben.
Petra_O schreef:mirgino schreef:de Landa is maar 600D
deze heb ik ook en een vorig paard op stal had er ook scheuren in gebeten.
voor slopers moet je minstens 1200 D hebben.
Mijn hh deken is ook 600D en die leeft nog steeds voor de helft van de prijs van de weatherbeeta... Die scheurtjes aan de achterkant maakten mij niet zo heel veel uit eerlijk gezegd, maar dat hij al zo snel niet meer waterdicht was vind ik een erg kwalijke zaak voor die prijs.