Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Candymarilyn schreef:Hoi!
Sinds vandaag staan ze weer op de wei. De bak was in betere conditie maar de onderlaag was nog een beetje aan de harde kant. Het zou misschien wel gaan, maar om blessures te vermijden beginnen we er morgen maar weer mee.
Ik denk dat ik morgen ga longeren en kijken hoe het met haar conditie gesteld is. 5 dagen per week trainen zit er eventjes niet meer in. Ik denk dat het meer zoiets zal zijn 2x longeren ( niet zo lang als normaal)2 x rijden( vooral losrijden en ook niet zo lang als normaal)
Verder bedankt voor jullie meningen en commentaar!

xxappiexx schreef:Idd gewoon rustig aan beginnen, luister naar je paard. Als die aangeeft moet te zijn moet je daar naar proberen te luisteren.
Ik heb ook 3 weken niet kunnen rijden, mijn paard heeft wel gewoon iedere dag op de wei gestaan maar dat wil niet zeggen dat ik de training maar meteen weer op kan pakken op het punt waar ik gebleven was.
Hier is het nu 2 dagen aan het dooien, dus nu hebben we weer veel last van natte weides en rijbakken waar je in kunt zwemmen.
Succes!

.
..