[PG] Tirona & Cirona (Ceres)? (kwpn merries)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MiesjeB

[PG] Tirona & Cirona (Ceres)? (kwpn merries)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 19:51

Ik ben opzoek naar 2 paarden,
een is Tirona een KWPN merrie ik dacht tuigpaard. (Vorig jaar 6 dacht ik)
Het andere paard is haar veulen, bij ons op stal heette ze Ceres maar haar stamboek naam wat volgens mij Cirona of iets in die richting (in iedergeval met een C en het lijkt op haar moeders naam!)
Ze zijn vorig jaar verkocht ongeveer.

Ze hebben bij mij op stal gestaan in Tilburg. Ze zijn beide apart verkocht.
Voordat ze bij ons kwamen hadden ze volgens de vorige eigenaar op het land gestaan. Ze waren erg bang voor mensen. Tirona was een beetje zuur en Ceres wel nieuwsgierig maar bang. Omdat ik dit zo zielig vond voor beide paarden ben ik ze gaan verzorgen.

Het is heel erg goed gegaan, eerst hadden ze bij ons op stal andere plannen voor hun maar omdat ze toch niet geschikt daarvoor was werden ze verkocht. Toch waren ze niet meer bang voor mensen en waren ze heel erg vriendelijk geworden, hoewel Tirona het nog niet fijn vond als je aan haar achterbenen zat deed ze dat telkens beter!
Ze zijn beide apart verkocht maar wel naar de omgeving Rotterdam gegaan.
Tirona ben ik mee weg gaan bregen, het waren hele aardig mensen! We zouden nog contact houden, maar ze zouden naar mijn stal mailen, of dat nog is gebeurd weet ik niet maar ze deden een beetje vaag bij mij op stal toen ik het vroeg. Vandaar dat ik hier maar probeer te zoeken!

Ik ben er van overtuigd dat het met Ceres heel goed gaat het was namelijk een super veulen, maar ik ben benieuwd hoe het met haar gaat!

Wat foto's:

Tirona en Ceres
http://pic80.picturetrail.com/VOL1939/1 ... 934694.jpg

Tirona onder het zadel
Afbeelding

Ceres (hier was ze natuurlijk nog wel een jaar jonger!)
Afbeelding

Tirona:
http://pic80.picturetrail.com/VOL1939/1 ... 934570.jpg

Alvast bedankt! Haha!

Als iemand iets weet hoor ik het graag! En het is een beetje een vaag verhaal, sorry daarvoor. Als je vragen hebt hoor ik het wel!

MiesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 14:17

Schopje! :o

pasmax7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 00:51

Hallo wil graag reageren op je oproep ja Tironais ons paardje en wil graag war over haar vertellen :D

Groetjes Jacqueline en Maxime

MiesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-09 12:56

pasmax7 schreef:
Hallo wil graag reageren op je oproep ja Tironais ons paardje en wil graag war over haar vertellen :D

Groetjes Jacqueline en Maxime

Dankjewel voor je reactie :D Je hebt een PB ontvangen!

Ik laat het topic nog wel openstaan voor Ceres (veulen van Tirona) omdat ik haar ook nog wil vinden!