Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Runn_love_ schreef:zou dat niet verkeerd uitpakken dat ze "ruzie" gaan maken om het eten ?

JoCo schreef:Ik ga zeker wachten tot het dooit, maar in dit seizoen is het dan weer nat, wat natuurlijk ook glijdt ...
JoCo schreef:Oei sorry Cassidy, ik bedoel natuurlijk niet letterlijk SAMEN in een binnenbox, maar elk in een box maar dan naast elkaar, zodat ze kunnen snuffelen maar niet verwonden.
A dat is een goede tip ja, ze niet voeren in hun stal maar van de "honger" profiteren om ze dan op wei hooi aan te bieden, bedankt!
Ik ga zeker wachten tot het dooit, maar in dit seizoen is het dan weer nat, wat natuurlijk ook glijdt ...
JoCo schreef:Hallo allemaal, bedankt voor de leuke reacties!
Om even te antwoorden: ik ga inderdaad op voorhand een uurtje met de 2 paarden stappen, maar dat hebben we nog al gedaan, en toen deden ze ook niets.
Wat betreft dat eten achterhouden: ik bedoel maar gewoon dat ze dan ipv hun ochtendportie hooi in de stal, dat dan in de wei krijgen (mijn paarden gaan alleen 's nachts op stal, in de winter).
Ik ben wel ontzettend benieuwd wie van deze 2 nu de baas gaat worden, want in groep zijn ze beiden onderdanig ...