Beetje gekke titel maar hopelijk is die zo duidelijk. Ik heb eerder diverse caps gehad maar kreeg snel hoofdpijn en de caps zaten gewoon niet op en top om mijn hoofd. Nu vroeg ik mij af of misschien iemand weet of er caps zijn speciaal voor 'aziatische' mensen.
Ik las namelijk laatst een krantenartikel dat mensen uit azie en omgeving een andere vorm van hoofd hebben. Daardoor passen vaak bepaalde brillen en helmen niet.
Daar heb ik zelf wel last van als ik bijvoorbeeld een duikbril op moet, niet dat ik die heel vaak op moet ofzo!
Ik heb zelf ook heel veel caps geprobeerd en niks paste, ook al heb ik geen aziatisch hoofd. Ik heb nu een cap van Troxell, waarvaan je met een speciale band erin de zijkanten dikker kan maken, zodat de cap ovaler wordt.
ik weet nie twaar je vandaan komt maar ga eens naar een goeie ruitersport winkel en die kunnen zo je hoofd opmeten aan alle kanten en kom je zo tot een goed passende cap
gamblerlover
Geplaatst: 13-01-09 11:09
ManonR_ schreef:
Ik heb een cap van LAS omdat ik ook een ronder hoofd heb. Dit is de enige waar ik geen hoofdpijn van krijg!
Ik heb idd ook een vrij rond hoofd en de enige cap die goed zit is ook die van LAS. Ben erg tevreden over de cap, nooit meer hoofdpijn.
Ik denk dat je bij een goede ruitersport winkel wel wat adviezen kunt krijgen, misschien kunnen ze wel iets speciaals bestellen bij een leverancier. Er moet vast wat zijn!
Maar past de cap helemaal niet of zit hij gewoon niet fijn? Zou je huidige cap wel genoeg bescherming bieden bij een val? Of gaat het gewoon om het draagcomfort
heb zelf de gpa pikeur titanium, vind hem erg fijn zitten, is ook duur maar zit ook heerlijk ! en goeie pasvorm en staat ook wel bij een donkere huidskleur met dat titanium stripje aan de voorkant