Mag ik L2 starten NL en belgie --- zo verwarrend

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LJDKZI

Mag ik L2 starten NL en belgie --- zo verwarrend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 17:26

Hallo iedereen,

Het zit zo, In nederland heb ik L2 gereden met "mijn" vorige paard. Ik ben hierin 2x gestart en heb geen winstpunten behaald en toen werd ze bij toeval verkocht. In belgie heb ik op niveau wat je zou kunnen vergelijken met het L2 / M1 van Nederland gereden, maar dat was in mijn pony / kinder tijd en weet allemaal niet meer precies hoe het gaat / ging (mijn ouders regelde dat).

Nu ben ik gevraagd om een hengst uit te gaan brengen. We zijn een super combinatie, maar daarvoor heb je in NL officieel L2 + 1 nodig, wat ik nooit gehaald heb. En dat in belgie.... pfff daar waag ik me niet meer aan om dat allemaal uit te gaan zoeken of ik mag starten in NL (Wat een gedoe)

Ik wil dus nu met een ander paard wat al op niveau loopt een paar X L2 gaan starten, maar mag dit?? Of moet ik dan toch L1... ben echt in de war.

Christinaa

Re: Mag ik L2 starten NL en belgie --- zo verwarrend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 17:43

Als je een paard op niveau (zoals je aangeeft) wilt gaan uitbrengen, mag je geen L2 starten, omdat je zelf nog geen winstpunt in het L2 hebt gehaald. Je bent dus startgerechtigd in de klasse L1 met een paard welke in de klasse L1,L2,M1,M2,Z1,Z2 of hoger geklasseerd is.

Ik weet niet hoe het zit met België, aangezien je daar wel op L2/M1 niveau hebt gereden (met winst?). Misschien heeft iemand anders daar antwoord op. Misschien is er wel een mogelijkheid om hier in Nederland L2 te mogen starten.

Urielle

Re: Mag ik L2 starten NL en belgie --- zo verwarrend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 18:10

Wat ben je in Belgie precies gestart?