Warme handschoentjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TE5

Warme handschoentjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 21:23

Van de week kregen mijn rijd-handschoentjes van de ene op de andere dag beide op de zelfde plek gaten,
nou, ja, ik vond ze toch al wat te koud worden voor dit weer dus een ramp is het niet..

Maar wie weet nou goede handschoentjes?
die:
- ook in dit weer warm zijn
- niet al te veel kosten
- het wat langer volhouden
- waar mee te rijden is

Deze heb ik nu een halfjaartje geloof ik,
in de zomermaanden (en herfst) nauwelijks gebruikt (een enkele keer als ik op een erg trekkerig paard zat) en nu het wat kouder word zo'n 3 of 4 keer per week.
Dit vind ik eigenlijk veel te vroeg voor gaten.. Maar ja, niets aan te doen helaas.

Siers83

Re: Warme handschoentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 22:00

Ik ben erg tevreden over mn hh handschoentjes. Zijn met neopreen aan de bovenkant, en een stroeve binnenkant. Ik heb best snel koude handjes, maar met deze niet. En ook fijn, je handen worden niet zo nat als t regent. Ik heb ze gekocht voor 15 euro op een beurs.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:35

Hierover zijn recentelijk al een heel aantal topics geweest. Met de zoekmachine zul je er veel over vinden.
Bijv
[RUI] Warme rijhandschoenen

xLittleAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:03

Ik heb die van harry horse. Het zijn gewoon van die kinder handschoentjes. Van dat speciale wat ze op wedstrijden vaak hebben vind ik maar niets, dat zweet zo.

Ginger_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 13:48

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, ik heb altijd van die dunne handschoentjes die heel snel kapot gaan en te klein worden:P En ik raak ze ook altijd kwijt. Maar heb nog nooit leren gehad, die lijken mij toch een stuk warmer. Misschien kun je eens in de ruitersportzaak kijken of op de site van die zaak kijken, weet niet waar je woont maar in Breda zit er een; http://www.superhorse.nl

Daar hebben ze best veel en het assortiment staat ook op internet, succes

Natasja2_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 12:19

Ik draag normaal geen handschoentjes. Maar omdat ik zo afentoe een wedstrijdje rijd en ik witte handschoenen wel erg mooi vind heb ik witte leren gekocht. Ze zitten goed naar je hand en ze zijn ook lekker warm. Die van mij waren rond de 15 euro geloof ik, maar aangezien jij er vaak mee rijdt zou ik toch een goede kwaliteit kopen (dus ook wat duurder)

paard13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:50

ik draag eigenlijk nooit handschoenen, maar die van harry's horse vind ik zelf wel fijn :+

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:53

Ik draag echt altijd handschoenen. Zomers van die dunne hh en vroeger had ik heerlijke handschoenen voor in de winter, ooit eens bij ooteman gekocht, maar nu nergens meer te vinden.

Heb nu een paar softshell paardrij handschoenen, en dat is ook echt ideaal. Maar weet eigenlijk niet of ze ook hier te koop zijn. Heb ze uit Zweden.

Maartje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 12:24

De handschoenen van Roeckl zijn erg fijn, gaan lang mee en je hebt veel verschillende soorten. Deze zijn met een dun laagje fleece gevoerd, zelf vind ik ze erg fijn!! http://www.superhorse.nl/Webshop/produc ... schoen.htm

Ze hebben er nog een die nog warmer is. Die is met ander materiaal gevoerd en nog wat dikker. (zit wel weer een groter prijskaartje aan....)

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 14:27

Die van de lidl, het zijn alleen geen rijhandschoenen maar wel ontzettend fijn om mee te rijden. Wacht er al zo lang op maar helaas hebben ze die maar heel af en toe. Ze zijn ook nog eens water- en winddicht! En de warmste handschoenen om mee te rijden tot nu toe :).

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:12

Ik heb ook roeckl vind ik eigenlijk ook wel fijn. Ik zou gewoon opzoek gaan naar een handschoen die fijn aan sluit en waar je goed in bewegen en die lekker warm aanvoelt. Misschien kan je bij verschillende winkels kijken bijv divoza of ooteman en epplejeck ;)

AppelxTaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 21:06

Ik draag ook meesta de handschoentjes van Harry Horses!

Polkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 22:16

Ik heb der vandaag nog by Hypo gekocht!
In de winter zijn ze spr lekker ook gwn om zo aan te hebben op stal.
ook zijn ze heel goed koop (3,25 euro) & je hebt er goed grip mee op de teugels.
en wat ik ook belangrijk vind, ze zijn lekker warm!

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:03

Ik heb gewoon van HH, heb zelf meestal nooit koude handen als ik aan het rijden ben.

Evydepevy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 21:16

Ik heb halfleren handschoenen (bovenkant is elastisch) weet alleen even geen merk. Heb ze voor de winter altijd maatje groter zodat er wat meer ruimte is waar lucht warm kan worden. Zelf vind ik al die leather look dingen niks, daar ga je inderdaad zo doorheen. Succes

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:58

BR, Br heeft een paar hele dikke. Lekker warm winddicht en waterdicht

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 21:19

In de winter heb ik altijd handschoentjes van HH. Deze zijn ook lekker warm en niet zo duur. In de zomer heb ik altijd dunne van Roeckl, die zijn wel wat duurder, maar ook erg fijn.

Madelinde_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:54

Mijn zus zweert bij Roeckl.
Ik heb niet echt fijne paardrijhandschoentjes :)

Lis_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:40

Ik heb hele fijne van BR..
misschien is dat wat :D.. Ik weet alleen niet
meer hoe duur ze waren :+
gr.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 17:54

Om te mennen gebruik is rendierleer menhandschoenen van HH, waren 35 euro, en zijn erg lekker warm en niet te dik, dus kan goed contact houden met de leidsels.