Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eilleen333 schreef:Ik zou even contact opnemen met het KWPN. Weet niet of je wedstrijden wil gaan rijden, maar het lijkt mij dat het dan in orde moet zijn?

. Dit hoeft immers geen fout van het KWPN of de fokker te zijn. Jouw paard kan verwisseld zijn met een ander paard voor hij gechipt werd. Dat niemand opgelet heeft tijdens het chippen is dan niet bepaald handig te noemen. Het kan zijn dat hij bij een handelaar verwisseld is met een merrie en dat degene die hem vervolgens chipte heeft verzuimd om te kijken of het een merrie of een ruin is en alles zo heeft over genomen en doorgestuurd heeft naar het KNHS.
.
Elisa2 schreef:Staan de kruinen ook getekend in het paspoort? Bij handelaren worden veel papieren verwisseld hoor.Ook van paarden met dat soort aftekeningen.Maar het kan ook een fout zijn van de chipper idd.
. Maar idd voor wedstrijden, vervoer en dergelijke moet dit gewoon in orde zijn. lau6nao4 schreef:Pfoe je heb geluk hoor.
Ik heb een pony op proef gehad voor mijn dochters.
Pony doet het echt super.Mensen hielden paspoort nog ff bij zich tot we wisten of we de pony wilde kopen.
Nu willen we de pony graag houden maar de mensen zijn van de aardbodem verdwenen.
Echt heeeel erg vreemd.
We hebben nu dus een pony met chip maar paspoort is er nog niet.
Mail reageren ze niet op.Telefoon nr is buiten gebruik.
Echt heel erg vreemd.
Duplicaat aanvragen is ook heel gedoe.Eerst aangifte bij de politie, dan aanvragen en kosten minimaal 175 euro.We gaan die mensen eerst maar eens opsporen.