Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De oude pony's vinden het leuk en blijven nog wat lenig zo, de jongere bouw ik het verder uit onder zadel. lailapri schreef:het kan idd bedelgedrag zijn. Ik weet niet of het aangeleerd wordt aan veulens, bij mijn veulens wil ik dat ze gewoon netjes hun voetje geven, maar ben met de oudere wel bezig met de spaanse pas en dat begint ook op die manier, op 3 benen staan en een in de lucht. die gaan strekken en dan ook nog erbij lopenDe oude pony's vinden het leuk en blijven nog wat lenig zo, de jongere bouw ik het verder uit onder zadel.
Als je er niet om vraagt gewoon negeren.
). Prisca schreef:lailapri schreef:het kan idd bedelgedrag zijn. Ik weet niet of het aangeleerd wordt aan veulens, bij mijn veulens wil ik dat ze gewoon netjes hun voetje geven, maar ben met de oudere wel bezig met de spaanse pas en dat begint ook op die manier, op 3 benen staan en een in de lucht. die gaan strekken en dan ook nog erbij lopenDe oude pony's vinden het leuk en blijven nog wat lenig zo, de jongere bouw ik het verder uit onder zadel.
Als je er niet om vraagt gewoon negeren.
Er is een verschil in voetje geven naar achter voor hoef uitkrabben of voetje geven voor een snoepje. Dat voetje voor snoepje zag je een tijd toen mensen hun veulen aan huis hielden en lekker mee gingen spelen en tructjes leren. Helaas heb ik er een zijn been zien breken omdat die klem kwam te zitten. Mensen stonden voor zijn loopstal hij tilt voet op voor een snoepjes en hup vast.
Vind het dus geen leuke trucjes en heeft dramgedrag tot gevolg vele gaan dus bijten als ze het doen en geen snoepje krijgen (dit had mijn oude paard ook vervelend gedrag werd beloont met een snoepje dan was hij weer lief![]()
![]()
).