Barbara88 schreef:Jeetje dat is wel heel erg laat zeg! Maar ik denk idd dat je je startgeld kwijt bent. Je kunt natuurlijk vragen of je kan ruilen, dat zou ik in ieder geval proberen.
Ik vind ook tegenwoordig dat er soms op de 'gekste' tijden gestart wordt. Ik moest laatst op 8:10 in de morgen starten, dat was voor mij ook nog een eind rijden, dus was om 5 uur op stal 4 uur de wekker. Ik moet zeggen dat doe ik nooit meer, dat is me eigenlijk toch net iets te vroeg. Ik vind best dat verenigingen wat meer rekening daarmee kunnen houden. Kunnen ze dan gewoon niet wat minder mensen laten starten zodat ze ook weer op een fatsoenlijk tijdstip kunnen stoppen?
Jij wilt toch ook graag kunnen starten? Er zijn zo veel mensen die willen starten, als vereniging wil je zo veel mogelijk mensen de kans geven. En je HOEFT niet te starten... Als je weet dat een vereniging zulke tijden hanteert weet je toch dat je daar niet inschrijft, dan geef je de mensen die het NIET erg vinden om vroeg op te staan de kans om te starten...