Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en toen kwam de jury, want ik hield de zweep verkeerd vast.

) kreeg je altijd commentaar van de jury na je proef, dat hoorde er gewoon bij. Helaas is dat tegenwoordig niet meer zo. Ik vind het namelijk ook erg fijn als een jury na een proef nog even wat tips meegeeft. Kom het, met name bij de buitenconcoursen, nog wel regelmatig tegen. Erg prettig!
vond ik toch een leuke reactie van de jury! anneliesdj schreef:Tsjah, 'vroeger' was het nog normaal dat je na de proef even bij de jury kwam en commentaar kreeg. Tegenwoordig wimpelen ze je allemaal weg met 'geen commentaar' en kun je daarna uit één of twee woorden gaan uitpuzzelen wat ze bedoelen.

Noujaa eerste proef was niet zoveel en tweede proef was het al een stuk minder eng enjaa toen hadde we 204 punten
was toen echt helemaal blij natuurlijk
Fitzroy schreef:Vroeger kreeg je idd standaard commentaar na afloop van de proef. Als ze per combinatie 10 minuten uittrekken ben ik ook best bereid om dit weer te doen. Maar nu laten de startlijsten dit niet toe.
), maar dat was eigenlijk in de tijd dat het een beetje minder werd (mam nog van de oude stempel
) dus dat konden ze niet altijd waarderen. Wel jammer dat er nu geen gelegenheid meer voor is.
Dan intresseert het commentaar me toch niet zo heel erg, en als het al niet goed ging... Dan weet ik zelf vaak wel waar het aan lag....