Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
24 uur per dag, 24 dagen in de week

Celede_x schreef:Mijn paard vandaag ook maar op stal laten staan. Hij staat ook met ijzers. Wel even 10 meter met hem naar buiten gelopen, zodat hij heeel even zijn benen kon strekken. Wel goed gekeken naar zijn hoeven en eventuele ijsklonters eronder.. Daarna weer op stal gezet..
aerdenhout1 schreef:Ik zou toch het risico van een paar gebroken benen niet willen nemen. Hier is alles in een ijsbaan veranderd en ook ikzelf heb moeite om niet op mijn plaat te gaan. Als ik mijn been of arm breek is dat nog niet het einde van het verhaal, bij een paard meestal wel.
Ze heeft een lekkere dikke vacht, dus ze kan echt wel wat hebben. Arabesk schreef:[
het heeft vannacht geregend en het is daarna gaan vriezen, gevolg: paddock was één grote hobbelige ijsvlakte, maar onze paarden lopen er gewoon op
liekensancho schreef:of topic: Tinker van mij is helemaal 'gek' met dat weer, die maakt sprongen in de lucht met vreemde gillen, alsof het hem in de bol is geschoten hihih, vooral als hij mij ziet ( nee, normaal heb ik niet zo'n uitwerking)
Arabesk schreef:ben ik even blij dat mijn paarden niet beslagen zijn
het heeft vannacht geregend en het is daarna gaan vriezen, gevolg: paddock was één grote hobbelige ijsvlakte, maar onze paarden lopen er gewoon op
Sientje schreef:[
Dáár zou ik dan wel weer eens een filmpje van willen zien en niet alleen van een paard dat over een klein bevroren plasje loopt (dat je in een ander topic hebt laten zien). Volgens mij is er niet één paard dat nu 'gewoon' loopt op het ijs....