Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Geryon schreef:ik zou gewoon nu gaan starten want met indoor staat het meestal wat lagerEn ik denk dat k pas ook weer springwedstrijden ga starten in de zomer of lente ofzo. Ik
veel suc6 nog met starten
Geryon schreef:Oke! Heb jij meerdere paarden dan? En zijn er nog anderen die springen?!!? (wedstrijden:P)
Dan draaf ik wat, gallopeer vrij snel aan omdat ze daar heel fijn van word, maar wel veel overgangen. Kruisje spring ik zo'n 2x, en dan stijltje wat opbouwen, meestal spring ik een stijlte 2x keer, maar ik bouw het vrij snel op, want hoe meer ik spring hoe vlugger mevrouw word, die weet precies wat er moet gebeuren...
Dan begin ik aan 't oxertje, weer even wat lager en vrij snel gewoon weer wat hoger... Dan als er nog 2 combinatie's voor me zijn spring ik nog snel een stijltje en dan ga ik richting de ring.
Komt meestal neer op zo'n half uurtje / 20 minuten denk ik. 
Geryon schreef:Oke! Maar in de b heb je in een normaal parcour op snelheid? vanaf de l toch? En de barage telt neit mee voor de wp toch?
niet dat jjij b springt hoor! maar ik bedoel dat ik dat nog nooit gehad heb, alleen in barage. Maar je kan hebben dat je 2 normale parcouren hebt, of 1 progesief en normaal, of een normaal parcour en als die foutloss is barage (die telt toch nie mee of wel (in de B) en wat heb je nog meer?!