Ik krijg de knhs site niet geopend, anders had ik het daarop even opgezocht.
Bedankt alvast voor de antwoorden en het opzoeken.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
oversized schreef:mag je al L starten met een drie-jarige dan??? Vlgs mij namelijk pas in oktober!
) inmiddels 4 jarige (van 2005) ...
oversized schreef:Dan kan het vanaf 01 april toch?...
oversized schreef:mag je al L starten met een drie-jarige dan??? Vlgs mij namelijk pas in oktober B!
quote KNHS:
b. Indien men met een ander paard opgenomen is (geweest) in de klasse M1 of
hoger, dan mag met een ongeklasseerd paard in de klasse L1 worden gestart,
met inachtneming van de bepalingen inzake de minimum leeftijd van paarden.
Urielle schreef:Je mag (al sinds je M1 plus winst hebt gereden) er voor kiezen om bijv. drie wedstrijdjes in de B te starten en dan versneld te promoveren naar het L1.
Raggel schreef:Mag ik nog iets anders vragen?
Wat als je 2 keer Z1 hebt gereden.. Hoe zit dat de versnelde promovatie tot een zo hoog mogelijke klasse met een ongeklasseerd paard?
Mexxuna schreef:Raggel schreef:Mag ik nog iets anders vragen?
Wat als je 2 keer Z1 hebt gereden.. Hoe zit dat de versnelde promovatie tot een zo hoog mogelijke klasse met een ongeklasseerd paard?
Als je met beide paarden winst gereden heb in het Z1, mag je in tot het Z1 in elke klasse rijden die jij wilt, als je maar aan de leeftijd van het paard denkt, en mag je ook met bv 3 wp al over naar een hogere klasse.
even vergeten om erbij te vermelden.. oversized schreef:mag je al L starten met een drie-jarige dan??? Vlgs mij namelijk pas in oktober B!
quote KNHS:
b. Indien men met een ander paard opgenomen is (geweest) in de klasse M1 of
hoger, dan mag met een ongeklasseerd paard in de klasse L1 worden gestart,
met inachtneming van de bepalingen inzake de minimum leeftijd van paarden.