Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
want ik weet wat een klote beslissing het is. Mijn oude merrie hoefde ook alleen maar voor weiland versiering te dienen, niets meer niets minder. Maar dat kon niet meer volgens de DA, de pijn was te erg dus was er maar een ding wat ik kon doen.

geerke schreef:paarden gaan anders om met het verlies van een maatje dan mensen...ze zijn wel degelijk verdrietig maar accepteren het sneller dan mensen..
het mooiste zou zijn als negro werd ingeslapen in het bij zijn van jou paard...jou paard beseft snel dat negro dood is ....en aanvaard het.
Hetgeen niet wil zeggen dat hij geen verdriet heeft!
Ik heb gezien dat een paard wel degelijk treurde....wegens omstandigheden kon het dode paard pas na een week opgehaald worden....ik heb ook toen een week naar een dood paard gekeken,ik denk dat ik er meer last van had dan het nog levende paard...het paard wat overbleef raakte in een depressie,gewoon heel triest was hij...maar ik denk dat het in dit geval kwam door ernstig mineralen/vitamine gebrek,toen hij weer te eten kreeg knapte hij zienderogen op(beetje raar verhaal misschien,het ging niet om mijn eigen paarden uiteraard,maar om een geval van verwaarlozing..)
Even Off topic....jee,heb je een ruggewervel gebroken?dat is ook wat!