[EG]Sanne, 8-jarige Haflingermerrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes

[EG]Sanne, 8-jarige Haflingermerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 11:41

Hee Bokkers!

Ik ben al een tijdje op zoek naar de oude eigenaren van mijn Haflingermerrie Sanne; Hier een paar feiten;

*Vader: Nimmedor
*Leeftijd: 8 jaar, jarig in juni
*Aftekeningen: Bles, doorlopend in neusgaten
*Ze heeft een paspoort.
De vorige eigenaresse heette Hanny, en stond in de buurt van Ommeren (Gelderland, Amerongen en omstreken)

Het is een hele lieve brave merrie, eerlijk, lief maar moet wel even weten dat ze naar je moet luistern. Ze kan wat ongeduldig zijn als ze iets niet kent, maar dat wordt snel minder. Trailerladen gaat aardig makkelijk. Ze is aardig donker voor een Haflinger, het oudere type. Ze loopt makkelijk nageeflijk en niet zo drammerig in de mond als bij sommige Haflingers. Ze luistert goed naar je! Voor zover ik weet heeft ze geen gebreken.

Weten jullie wie de oude eigenaren zijn? Gewoon om te weten, voor mij handig wat er allemaal met haar gebeurd is. En misschien voor de oude eigenaren ook leuk!

Alvast bedankt!

Kus!
Marloes

Hier een link naar foto's van Sanne:

http://www.mijnalbum.nl/Album=HUBIACYE
Dit is de link naar het album, dan kan je zo doorklikken naar een paar andere foto's

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 16:04

Ik wel dat ze eerder (Bij de vorige eigenaresse, Hanny) verzord werd door een paar meiden. Ze stond op de stal van haar ouders. Zijzelf had haar rug gebroken waardoor ze bijna al haar paarden moest verzorgen. Er stonden volgens mij nog 2 andere Haflingers. Een 3-jarige (Of 4) en een wat oudere. Ook een aardig grote bruine.
En nog een vraagje, als ik hier foto's wil toevoegen zegt ie: De afmetingen van de afbeelding konden niet bepaald worden... Weet iemand hoe je dit kan oplossen of waar het vandaag komt?

Marloes

Re: [EG]Sanne, 8-jarige Haflingermerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 21:18

Hier kan een slotje op! Vorige eigenaren gevonden en inmiddels ook contact!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:48

Gefeliciteerd!
Let wel, mocht je om wat voor reden dan ook, deze zoektocht toch weer moeten hervatten, mag je geen nieuw topic meer openen. Dan kun je een van de moderators van OV een pb sturen met het verzoek dit topic weer te openen.
Hier nu een slotje.