Mondoni Jas (collectie; najaar '08).

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

magic_lover

Mondoni Jas (collectie; najaar '08).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 23:06

Iemand ervaring met deze jas?

Afbeelding
hij is momenteel in de aanbieding bij divoza, zit erover te denken om hem te halen.
maar ben eerst even nieuwsgierig naar ervaringen van andere mensen Lachen

is hij lekker dik/warm?
valt/zit hij een beetje mooi,
en is hij waterdicht? Bloos

Alvast bedankt!

*edit: heb de zoekfunctie geprobeerd, maar aangezien er geen model van de jas bijstaat op de site krijg ik tig mondoni topic's behalve de goeie Haha!*

magic_lover

Re: Mondoni Jas (collectie; najaar '08).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 16:19

Helemaal niemand die deze jas heeft??? Bloos

zorro

Re: Mondoni Jas (collectie; najaar '08).

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:17

Ik heb hem gister gepast! Niet gekocht, hij zat me niet fijn, en het is niet wat ik er van verwacht had. Het is zo op het plaatje een hele mooie jas, maar toen ik hem aan had bleek dat hij eigelijk helemaal niet getailleerd is, en dat stond een beetje raar.

Hij was wel warm, maar ik denk niet dat hij met dit weer ook echt voldoende warm is. Meer een herfstjas. Hij is echt van stof, en ik denk niet dat hij waterdicht is.

Wat ik verder erg jammer vond is dat hij eigelijk recht loopt, en voor mij zat hij dan haast 'krap' op mijn heupen (die echt niet mega breed zijn ofzo, gewoon normaal) Ook bij een maat groter was dat niet beter. Ik denk niet dat ik er zelf mee zal kunnen rijden, door het model. Te lang, te krap. Ik vind hem zo op het plaatje prachtig, maar hij viel mij in het echt heel vies tegen.