Laarzen zakken af

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Laarzen zakken af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 18:33

Hoi
Als ik aan het rijden ben zakken mijn leren laarzen telkens naar beneden. Bij mijn ene been heb ik dit meer dan de andere. Afgezien van dat dit erg irritant is heb ik deze laarzen pas sinds september, ik heb ze toen op maat laten maken. Mijn gewicht is sinds die tijd ook niet echt veranderd, dus daar ligt het ook niet aan.
Heeft iemand een (tijdelijke) oplossing voor dit probleem of zou ik gewoon terug moeten gaan naar de winkel?
Groetjes Marijke

wendyke

Re: Laarzen zakken af

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 18:35

dat heb ik ook met mijn laarzen maar die zijn vort te groot ben wat afgevallen maar die laarzen zitten wel fijn ik doe m`n sporen gewoon wat strakker en dikke sokken aan is nu niet erg met dit weer Haha!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 18:57

Heb je er wel iets van flessen in of zo een houder?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:39

het kan ook zijn dat je lichaamsbouw is verandert. En dus niet je gewicht

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:41

Misschien zijn je spieren wat vermindert, het is namelijk niet altijd vet zeg maar.

lydtja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 01:16

dat is idd balen. misschien dan maar dikkere sokken aantrekken dat je die ruimte een beetje kan opvullen zodat ze wel beter blijven zitten. mijn oude (rubberen) laarzen doen dit ook, gruwelijk irritant!! Volgens mij doordat de voering beetje kapot is enzo. Maar rijd nu eigenlijk altijd met jophurs+chaps. Volgende stap wordt lederen rijlaarzen met rits, hopelijk dan geen probleem..