Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lenneke_ schreef:Dat is een leuke test, Ikke. Die ga ik eens proberen
caroline27 schreef:oh, dat wist ik niet van een Ifor Williams, en wij speciaal een Ifor Williams kopen omdat dit zo'n goede trailer zou zijn... We hebben tevens ook geopteerd voor een Ifor door zijn grote (heb grote paarden).
De bovenvernoemde test heb ik nog niet uitgevoerd maar zal die zker eens proberen. Heb al verschillende (ervaren) mensen uit de paardenwereld naast me gehad toen ik reed en die vonden dat er niets mis mee was... Maar oefening baart kunst natuurlijk![]()
Hebben jullie al gehoord dat paarden namelijk liever zouden reizen op een vrachtwagen dan op een trailer? Wat is jullie ervaring?
Groetjes.
ikke schreef:De simpele check daarvoor: zet een grote kuip water in de trailer, doe die vol water (ong 10 cm onder de rand) en ga rijden. Als je morst, moet je je rijstijl eens kritisch onder de loep nemen.
caroline27 schreef:Terug een trailer kopen, ik moet dan zeker een trailer kopen die groot genoeg is (vandaar de keuze voor een Ifor Williams)...
S_zanne schreef:aira2005 schreef:Beetje offtopic.
Weet er hier iemand wat het kost per maand aan wegenbelasting in een vrachtwagen??
http://www.belastingdienst.nl/variabel/ ... l#P44_4062
Asltuu
Lenneke_ schreef:C rijbewijs is heel erg duur. Misschien is het in Belgie anders, maar in Nederland komen er ook nog een aantal dingen bij zoals chauffeurs diploma enzo.
Dus ik zou eerst met de trailer proberen en als dat echt niet lukt over een vrachtwagen gaan denken.
Of een vrachtwagentje voor B rijbewijs.
ikke schreef:Lenneke_ schreef:C rijbewijs is heel erg duur. Misschien is het in Belgie anders, maar in Nederland komen er ook nog een aantal dingen bij zoals chauffeurs diploma enzo.
Dus ik zou eerst met de trailer proberen en als dat echt niet lukt over een vrachtwagen gaan denken.
Of een vrachtwagentje voor B rijbewijs.
Duur is een relatief begrip. Voor 5000 euro moet het kunnen. Bovendien is het een beroepsopleiding, dus kun je het aftrekken van de belasting. Daarnaast staat het goed op je CV, heb ik gemerkt.