opstap plaats aan de drunense duinen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kinky01

opstap plaats aan de drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 16:44

Ik zou graag met een vriendin eens gaan rijden in de drunense duinen
We hebben allebei een paard en een trailer.

Het probleem is dat we niet weten waar we de trailer moeten laten als we gaan rijden en fijne "opzadel" plek zou ook wel fijn zijn.
Daarbij kennen we allebei de weg niet in de duinen dus is een gids of begeleiding is misschien ook wel handig.

Wie kan me meer info geven?

Tinkerlady

Re: opstap plaats aan de drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:48

Ik ben altijd erg gecharmeerd van locatie Bosch en Duin. Je rijdt er gemakkelijk naar toe. Heel veel ruimte voor trailer, auto en laden en lossen. Je kunt je paarden desgewenst in stands buiten parkeren als je nog iets wilt gebruiken daar.
Ze verkopen binnen de labels die nodig zijn om daar te mogen rijden. En je zit redelijk gemakkelijk weer op de doorgaande (snel)wegen. Ze hebben ook een site http://www.bosch-duin.nl/

Je kunt er ook mooi vertrekken, je kunt op de ruiterpaden blijven maar je zit ook zo op de grote zandverstuiving!
En voor begeleiding kun je gewoon op bokt een oproepje plaatsen, tijdig, dan is die ook best te vinden.
Have fun!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 20:50

-> BRT

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 20:54

Ik rijd zelf graag naar de Roestelberg daar heb je net wat meer ruimte voor je trailer van bij Bosch en Duin. Je zit niet meteen aan de zandvlakte maar dat is in mijn geval wel prettig. Mijn paard moet eerst even lekker in het bos lopen voor hij op de grote vlakte komt (er is daar al wel een kleine vlakte). Anders is hij te stuiterig.
net als bij Bosch en duin kun je daar ook de vergunning halen die je nodig hebt om er te mogen rijden. (En ja, je kunt er op gecontroleerd worden Ja . Ik heb mijn vergunning wel eens moeten laten zien.)

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:02

Bij manege Van Loon in Loon op Zand. Vanaf hun erf rijd je meteen de Loonse en Drunense Duinen in (bossen eerst uiteraard). Ik weet alleen of ze er iets voor vragen, ik weet wel dat veel mensen hier gebruik van maken. Lachen Hier de website maar je kunt beter even bellen. http://www.hotelmanegevanloon.nl/

Annemoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 23:16

Bij de 'Drie Linden' zie ik altijd veel mensen beginnen. Je kunt je auto+trailer daar goed parkeren enzo.
'Bosch en Duin' en de 'Rustende Jager' zijn ook geschikt.
Dit zijn alledrie restaurant-cafees. Succes en veel plezier.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 11:34

Ikzelf wil ook een keer de drunense duinen in.
Mij is totnu toe de Roestelberg aangeraden Knipoog