ff gekopieerd van de pavo site; _______________________________________________________________________________________________________ Dit comfortabele korte jack is ideaal tijdens trainingen of een buitenrit. Tijdens inspanning heb je het snel te warm. Daarom hebben wij een dunne ademende voering gebruikt, waardoor je het hele jaar plezier hebt van dit jack. De vele zakken met ritssluiting zorgen ervoor dat je nooit meer iets verliest en je GSM is veilig opgeborgen in het speciale telefoonzakje. Mocht je in een regenbui terecht komen, dan kun je uit de binnenkant van de kraag nog een capuchon tevoorschijn toveren!
Normale winkelprijs € 45,- Nu bij inlevering van 35 Pavo Coupons voor slechts € 28,- __________________________________________________________________________________________________________
Heeft iemand zo'n jas? En hoe bevalt die? Heb nl ontzettend veel punten en doe er nog niet zo gek veel mee maar'n luchtig jasje is miss best lekker...
ik heb wel een x een dekje besteld met punten en dat ing goed hoor ik had hem snel binnen.
Anoniem
Geplaatst: 29-12-08 20:38
Hmm. Ik heb zelf alleen ervaring met de winterjas. Zo'n beige/bruin geval. Zie hem nou niet meer op de website staan, maar die bevalt goed. Goeie kwaliteit en draag 'mg raag
Wel vond ik de jas klein vallen. Ik heb een maat XL, terwijl ik normaal M/L draag.