Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb ook wel eens een reflectie schoudersband om de hals van me pony gehangen. maar dan moeten ze daar natuurlijk niet van schrikken
.
!ikke schreef:Precies. Zeker als de omgeving donker is (geen lantaarnpalen), zie je vrij weinig. Het zichtbaarste is dan de benen van het paard en je zei dat je daar al reflectoren om had zitten. (Weet niet hoe groot die zijn? Als je zo graag nog meer zichtbaar wilt zijn kun je nog grotere reflectoren om doen, of twee paar boven elkaar oid).Daarnaast is alles boven 1,5mtr van de grond onzichtbaar voor een automobilist met dimlichten aan.
ikke schreef:Ehm, je hebt toch wel aangifte gedaan?? Dit kan worden uitgelegd als poging tot doodslag of op z'n minst toebrengen van ernstig lichamelijk letsel!!! Dat is niet een klein beetje strafbaar.
Reflexiedekens zijn nutteloos. Je wilt vooral van voren en van achteren gezien worden en dat is precies waar de reflexiedeken NIET zit. Daarnaast is alles boven 1,5mtr van de grond onzichtbaar voor een automobilist met dimlichten aan.
Naar de winkel rennen lijkt me dus vrij nutteloos, gezien wat je nu gebruikt; ik zou jacht maken op die automobilist z'n kenteken, lijkt me nuttiger.
mexxiemaal schreef:ikke schreef:Ehm, je hebt toch wel aangifte gedaan?? Dit kan worden uitgelegd als poging tot doodslag of op z'n minst toebrengen van ernstig lichamelijk letsel!!! Dat is niet een klein beetje strafbaar.
Reflexiedekens zijn nutteloos. Je wilt vooral van voren en van achteren gezien worden en dat is precies waar de reflexiedeken NIET zit. Daarnaast is alles boven 1,5mtr van de grond onzichtbaar voor een automobilist met dimlichten aan.
Naar de winkel rennen lijkt me dus vrij nutteloos, gezien wat je nu gebruikt; ik zou jacht maken op die automobilist z'n kenteken, lijkt me nuttiger.
Aangifte lijkt mij een beetje overdreven, ik ben nuchter aangelegd en kan het goed relativeren. Het is ook een onbegonnen werk om achter het kenteken aan te gaan.