Vriendin van mij is hiernaar opzoek, n.a.v. advertentie in de Bit van october?, wie kan mij aan merk en naam van deze regenjas met "ingebouwde regendeken" helpen?
Wij rijden er mee bij de bereden politie. Is zeer goed, vooral omdat er vanvoor ook een flapje is die vermijdt dat er water over je benen druipt. Rondwandelen geen probleem, paard moet het wel gewent worden en bij het lichtrijden kan het zijn dat je er op gaat zitten. Vind het super materiaal
Paard en portemonnee zijn in principe geen probleem. Gebrek aan lengte bij mij waarschijnlijk wel...
Tinker32
Geplaatst: 17-01-09 23:08
Ik heb weleens waar geen eigen pony maar zo'n jas lijkt mij super handig! Ik bewaar de site gewoon, je weet maar nooit wat ik voor mijn verjaardag kan krijgen
Ik heb zoiets in een model wax coat. helemaal geweldig, en warm en droog.
Gekocht ooit op Equitana in essen voor iets van 40 euro. (bij zo'n engelse stand).
nickyu
Geplaatst: 17-01-09 23:16
40 is erug weinig voor een lange waxcoat
en gelukkig is er tegen woordig wax spray
vroeger moesten we in de keuken opwarmen naar buiten *jas mocht niet binnen gewaxt worden van mams met warme wax , opsmeren en weer naar binnen weer opwarmen
recht borstellen (overtollig wax her en der weg borstellen) en dan weer verder men wat een rotwerk was dat
heb nu een plastic en zit er aan te denken om een stoffen van hkm er bij te kopen , minder zweterig ..
Was ook echt heel goedkoop.. stond er ook van te kijken dus had ook zoiets van.. KIP ik heb je hahahahaha.... Als je ziet hoe duur ze normaal zijn.
nickyu
Geplaatst: 18-01-09 00:07
denk dat die van hkm een der goedkoopste zijn uit mijn hoofd 55 euro maar deze zijn heerlijk licht zeker als je het vergelijkt met een wax coat dat is snel een euro of 80
heb zelf een zwarte oliepakstof jas en nog een gele die pas ik niet meer
Tanja
Geplaatst: 18-01-09 10:02
Moderatoropmerking:
Offtopic berichten verwijderd. Verzoek om vooral ontopic te blijven en alleen te reageren over de ervaringen met de kwaliteit in het gebruik van dit soort jassen