[PG] Mufaradja, 14 jarige vos-ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Moef

[PG] Mufaradja, 14 jarige vos-ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 21:51

Ik zoek mijn oude pony Mufaradja. Het is een NRPS pony van 1m47 en geboren 4 mei 1994.
In 2006 heb ik hem aan zijn verzorgster verkocht en zij heeft hem helaas doorverkocht aan handelsstal van Laar (Mirjam van Laar). Ik woonde toen in Spanje en toen ik terug kwam was hij al verkocht aan iemand in Belgie. Het adres wilde zij niet geven want deze mensen (die Mufaradja hadden gekocht) wilde geen contact met de oude eigenaar. Een ruime maand terug kreeg ik een sms van de oude verzorgster (die hem aan van Laar had verkocht) dat Mufaradja weer op de site van van Laar staat... ik pakte meteen mijn auto en scheurde die kant op. Maar helaas, hij was net twee dagen daarvoor aan mensen in Italie verkocht. Het zou (weer) goed gaan met hem en hij zou Z dressuur lopen?? Ik sprak niet de eigenaar van deze handelsstal maar een verzorgster die er net werkt. Ze zou mij terug bellen... helaas..... ik heb er een heel naar gevoel over en het gekke is dat hij nog steeds op de site "te koop" staat.
Het is een knuffel van een pony maar ontzettend heet en moeilijk te rijden... ik weet ook niet of ik moet geloven dat hij Z loopt.
Wat opvallend is, is dat hij aan de rechterkant een donkerder been heeft alsof hij aan het zweten is. Hij heeft een bles en een melkmuiltje en 3 witte voetjes. Een voetje is helemaal bruin met in de kootholte een heel lelijk litteken. Verder heeft hij een brandmerk met het NRPS kroontje.

Misschien kent iemand hem of weet hij waar hij naartoe is gegaan.... ik wil hem heel graag terug aangezien ik hem 8 jaar heb gehad.....

Dank voor alle reacties!!

Afbeelding

Moef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 19:04

Gisteren heeft het meisje (waar ik Mufaradja in eerste instantie aan had verkocht en die hem toen had verkocht twee jaar geleden aan van Laar) een mail gestuurd richting stal van Laar. Ze heeft eerlijk gezegd dat zij dolgraag wil weten waar Mufaradja heen is aangezien hij nog steeds op de site staat als "te koop".
Van Laar stuurde terug dat hij nu op proef staat bij iemand.....wat een vreemd verhaal dit...eerst een maand terug aan Italie verkocht en nu ineens een maand verder staat hij op proef en staat hij nog aangeboden op de site..

Dus echt niemand die hier meer over weet?

anitarutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 01:36

Heb je misschien duidelijker foto's van je oude pony...?

Binckydenice

Re: [PG] Mufaradja, 14 jarige vos-ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 09:47