goldwing schreef:als je startkaart te laat binnenkomt hoef je geen blanco te bestellen je secretaris van de vereniging had kunnen bellen en uit kunnen leggen dat je op 4 januari een wedstrijd had ingeschreven en dan had je 2 coupons van de knhs gekregen met stempel van hun en je combinatie nummer ingevuld
Je hoeft hier dan niet voor te betalen
De orginele blanco coupons zijn duur maar als het een foutje ( te laat aangemaakte startkaart) van de knhs is dan krijg je ze gratis van de knhs
ik heb voor de 11e en de 17e ook 2 wedstrijden gepland staan, maar vrees dat mijn startkaart er niet optijd is (half dec aangevraagd, wou helaas niet meer voor 1 dec, omdat ik paard toen nog niet had...)
maar heb hem nog niet ontvangen, en denk dat dat ook erg krap word als het al lukt voor volgende week...
Heb al wel via de servicedesk van knhs een mailtje gestuurd met gegevens en de vraag of mijn startkaart optijd binnen is en of ze anders blanco coupons naar mijn adres kunnen sturen, maar weet niet of dat genoeg is?
ze zijn pas vanaf 4 jan weer open, en die zondag heb ik al wedstrijd... dus wel allemaal erg snel
leuk....
Of moet ik dan dus alsnog gewoon contact opnemen met mijn secretaris van de club, het verhaal uitleggen, en dan word dat kostenloos geregeld als het goed is? 
BC zijn erg duur, en begreep dat je na een bepaalde tijd ze kostenloos kunt (laten) aanvragen bij de club?
ik heb zelf totaal geen ervaring met blanco coupons aanvragen vandaar