hoe valt de GPA pikeur cap?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pemanima

hoe valt de GPA pikeur cap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 20:39

Ik ben erg benieuwd hoe die qua groote valt, moet je uitgaan van de omtrek van je hoofd, of moet je hem juist kleiner nemen?
Ik heb een 54 op gehad en die zat zeg maar goed, alleen heb ik gehoord dat je een maat kleiner moet nemen ivm het ruimer worden.

Wie o wie heeft hier ervaringen mee?

WhatIf

Re: hoe valt de GPA pikeur cap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 23:49

hij bevalt mij erg goed. ik heb ook een maat kleiner dan bijv de harry pro plus

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 23:50

je moet de maat nemen die goed zit op het moment dat je hem koopt, zoveel ruimer worden ze namelijk niet.
zeker geen hele maat.

je kan voor verdere ervaringen even de zoekmachine gebruiken, zijn al vele topics over geweest...

soesko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 23:56

WhatIf schreef:
hij bevalt mij erg goed. ik heb ook een maat kleiner dan bijv de harry pro plus

Ja

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 23:59

Soesko, het is de bedoeling op bokt dat je wel een bijdrage levert in een topic, dus een antwoord, of een toevoeging, waarom wel een waarom niet etc..

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 00:18

Ik heb zelf ook een GPA cap, maat 54.. En ik weet niet of hij echt ruimer is geworden, ja vast wel, maar daar hoef je geen maat kleiner voor te nemen, want dan past hij op dat moment niet meer goed. Hij zat bij mij heerlijk toen ik hem kocht en nu nog steeds zit hij lekker. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe je er mee omgaat. Ik heb hem helemaal zelf moeten betalen, dus ik ben er echt heel erg zuinig op. Laat hem altijd netjes drogen, stop hem in zijn tasje.. Draag hem ook niet langer dan nodig, maar denk dat weinig van jullie dat doen (dus na rijden gelijk af enzo - zie soms wel eens een kind op de manege lopen die de hele dag haar cap op heeft).

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 00:20

Ik heb ook een GPA cap maat 54, maar heb niet het idee dat ie ruimer is geworden.