Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
connie1964 schreef:haha ben net terug en eigenaar geworden van een 2 paards fautras!!Totaal iets anders waar ik voor kwam maar vond m stukken praktischer en degelijker dan de ifor.6 januari kan ik m halen en ben helemaal heppy de peppy!!
connie1964 schreef:waarom niet ikke in 2005 prijs gehad voor beste trailer..
leg uit
Charaz schreef:Ik denk dat maar weinig trailers aan de Ifor kunnen tippen, of wel Ikke?
Charaz schreef:Daarom hebben wij ook geen Ifor (buiten het feit dat ze prijzig zijn), dan zouden we maar 1 paard mogen laden ivm het gewicht van de trailer. Of we zouden natuurlijk een grotere auto moeten kopen, maar deze zijn we tevreden over.
connie1964 schreef:Heb nu die fautras 2 paardtrailer en onze ford mondeo mag deze trekken.overigens is de fautras duurder dan de ifor maar wel lichter in gewicht waatschijnlijk vanwege toch wel lichtere materialen.Doekoes voor en andere auto en andere trailer was net ff teveel van t goede hahah.
connie1964 schreef:haha ben net terug en eigenaar geworden van een 2 paards fautras!!Totaal iets anders waar ik voor kwam maar vond m stukken praktischer en degelijker dan de ifor.6 januari kan ik m halen en ben helemaal heppy de peppy!!