Ik heb sinds 2 weken een paard, helaas weet ik niet waar ze vandaan komt. Ik heb haar van een handelaar gekocht.
Haar afstamming is ook onbekend. Ik zou graag wat weten over vorige eigenaren. En ik dacht misschien kunnen jullie me daar wel bij helpen! Wat informatie over mijn paard:
Naam: Vivaldi
Geboortedatum: 01/01/2002 (dit is de geschatte leeftijd)
Geslacht: merrie
Schofthoogte: 1.65
Wat ik van haar weet is dat ze op een manege in de Ardennen heeft gestaan waar ze mee heeft gelopen in de lessen om braaf te worden. Verder staat er in haar paspoort dat ze van een Theo Verstraten in Zeeland is geweest. Hem ga ik nog bellen maar als jullie wat meer over haar weten, alle informatie is welkom! Ze is gechipt en heeft een paspoort.
Nog wat foto's:

Hier nog meer foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=LSDMET4R
update:
Mijn moeder heeft net Theo Verstraten gebeld.
Hij kon vertellen dat ze in Boekel is gefokt. Dus waarschijnlijk weet ik de afstamming ook! Tussen de fokkerij en Theo heeft ze bij mensen gekocht samen met 2 ruinen waar ze niet zoveel eten kregen, daar is ze mager geworden. Éen van de ruinen is naar spanje verkocht als springpaard. Hij heeft haar verkocht naar mensen waar ze al een veulentje heeft gekregen, t schijnt een heel mooi veulentje geweest te zijn. Daarna is ze verkocht naar Limburg, maar niet waarheen. Mensen rondom Limburg die daar iets van weten? En weten waar ze verder heen is gegaan?
Alle info is welkom xD
Ik heb wat nieuwe informatie over haar:
Haar moeder is : Floriska die is van Arie van de Elzen.
De vader van de moeder is : jonge planeet uit een onyx (ofzoiets?)