Wisselen van vereniging hoe snel startkaart gewisseld?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

oosterhoff

Wisselen van vereniging hoe snel startkaart gewisseld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 17:56

Ik heb mij op tijd afgemeld bij vereniging A maar wat laat aangemeld bij vereniging B (zegmaar vandaag). Hoe snel kan je startkaart omgezet worden? Ik heb eigenlijk de planning om 10 januari te starten maar zou dit niet een probleem worden?

Kan je niet met je oude coupons starten? Of krijg je een totaal ander combinatienummer?

Ikima

Re: Wisselen van vereniging hoe snel startkaart gewisseld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 18:02

Je combinatienummer blijft hetzelfde, alleen de naam van de vereniging veranderd. Ik denk dat 10 januari te vroeg is maar mocht het niet op tijd binnen zijn dan kan de KNHS ook nog blanco startcoupons sturen voor die keer, ze zijn wel wat duurder maar dan kun je tenminste starten. Je moet ook rekening houden met de feestdagen, KNHS is al erg traag en rond de feestdagen zal er wel helemaal niets gebeuren. Bel ze anders maandag even op, dan weet je waar je aan toe bent.

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 18:05

Maandag staat het belrondje al in de planning. Wat een gedoe eigenlijk om niets. Het gaat toch om de punten die jij met jou paard haalt. Als het nou om een selectie zou gaan dan ist wat anders maar.....

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:24

Je krijgt nieuwe coupons met je nieuwe vereniging erop. De coupons van je oude vereniging zijn dan niet meer geldig en zal je weg moeten gooien (of je kamer mee behangen, kan ook natuurlijk Knipoog ).

Voor 10 januari ga je, denk ik, niet redden. KNHS heeft ook gewoon vrij met de feestdagen en hebben het daarnaast nu erg druk met de startkaartaanvragen die op 1 jan ingaan. Is er een reden dat je al op 10 januari van vereniging wil veranderen? Je kan wel alvast je mutatieformulier opsturen, misschien zijn ze op tijd, anders kan je de volgende wedstrijd voor je nieuwe vereniging starten.

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:28

Ik heb toevallig zo een zelfde geval... per 31-01-09 heb ik mij afgemeld bij vereniging A en per 01-02-09 aangemeld bij vereniging B...
De afmelding en aanmelding zijn al doorgegeven aan de KNHS.
Voor 2009 betaal ik dus bij twee verenigingen, maar dat even ter zijde..
Denken jullie dan dat het voor mij misschien ook tijdelijk niet mogelijk is om te starten???

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:45

Ligt eraan of de KNHS snel genoeg is met de verwerking en opsturen van de coupons.
Ik weet niet hoe lang geleden je dit hebt doorgegeven? Gewoon afwachten totdat alles geregeld is, niemand kan beloven wanneer dat is.

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:55

afgelopen week is het via de verenigingen doorgegeven aan de KNHS... daarvoor heb ik al gebeld met iemand van de KNHS, maar misschien is het slim om na oud&nieuw nog even erachter na te bellen? Knipoog

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 22:11

Bellen naar de KNHS wat startkaarten betreft is sowieso aan te raden. Al zit je wel precies in de drukste periode met het aanvragen van startkaarten enzo, dus de vraag is of het nu helpt.

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 00:07

RivellaLight schreef:
Ik heb toevallig zo een zelfde geval... per 31-01-09 heb ik mij afgemeld bij vereniging A en per 01-02-09 aangemeld bij vereniging B...
De afmelding en aanmelding zijn al doorgegeven aan de KNHS.
Voor 2009 betaal ik dus bij twee verenigingen, maar dat even ter zijde..
Denken jullie dan dat het voor mij misschien ook tijdelijk niet mogelijk is om te starten???

Jij kan dan alleen voor je oude vereniging starten tot je nieuwe startkaart er is. das bij mij dus het probleem. Ik ga geen dikke mep verenigings geld dubbel betalen voor die ene wedstrijd.

De reden dat ik de 10 wil starten is omdat er dan selectie is in mijn nieuwe kring

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 08:46

Bij mij heeft het ooit 3 maanden geduurd (en dat met wekelijks bellen). Al in september aangevraagd en begin januari pas gekregen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 14:14

Ik heb per 1 januari omgezet, startkaarten worden aankomende week verstuurd, heb vandaag KNHS gebeld.
Het doorgeven van vereniging heb ik dan wel rond 1 november al geregeld. De verenigingen moesten het voor 15 november aanvragen-afzeggen en dan zou je rond de kerst je nieuwe startkaart en coupons hebben, ik start 27 dec dus op de oude vereniging en 4 januari al op de andere.
Ik denk niet dat het je lukt nu nog over te stappen, of je blijft een jaar langer lid waar je nu zit ?? zowieso moet je al twee verenigingen betalen omdat je al voor 1 december of zo had moeten opzeggen bij de oude (of had je dta al gedaan) daar lees ik dan ff overheen. Bloos

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 15:33

Heb wel voor 1 dec opgezegt bij oude vereniging gelukkig ik zal dan wat langer moeten wachten helaas heb net contact gehad en kan waarschijnlijk pas eind januari starten vanuit de nieuwe vereniging. Voor die tijd kan het wel maar alleen met blanco coupons... moet ik er wel zeker van zijn dat ik win anders krijg ik het geld er niet uit.... haha

ze zijn nu bij tot 11 december en pas 1 januari gaan ze verder met 12 dec.
Laatst bijgewerkt door oosterhoff op 22-12-08 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:37

Juist in deze tijd duurt het wat langer, omdat van zo'n 195.000 leden de startkaarten omgezet moeten worden...
Bovendien is het een enorm hectische tijd, dus de medewerkers hebben wel even vakantie verdiende, net als vele anderen.

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 15:39

't is jammer dat dat niet gewoon via het internet te veranderen is. Het moet nu echt weer via 3 sporen voor het weer bij mij terecht is. Mooie toekomst dromen. gewoon met een druk op de knop......

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:43

Daar wordt toch wel aan gewerkt?
Helaas is het nu niet anders mogelijk.
En kan t niet via MIJN KNHS?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:44

Tja, ben bang dat dat niet meer gaat lukken, de KNHS is niet zo snel. Je kunt even navragen of je snel met blanco coupons kan starten?

Edit; zie net dat die tip al is gegeven Bloos .

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:08

Is geen kwestie van dat de KNHS niet snel zou zijn, maar meer het feit dat er ongelooflijk veel nieuwe startkaarten en couupons geprint moeten worden.
Als nou iedereen ook eens correct en op tijd is met aanvragen...

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 16:23

Myfairytale schreef:
Is geen kwestie van dat de KNHS niet snel zou zijn, maar meer het feit dat er ongelooflijk veel nieuwe startkaarten en couupons geprint moeten worden.

dan ontstaat de piek op een ander moment. Ik zou als bedrijfskundige in deze periode meer personeel installeren. Dat doet de post bijvoorbeeld ook. Je weet dat er een piek is omdat je zelf een uiterste mutatiemogelijkheiod geeft dus dan kan je er vanuitgaan dat het drukker wordt.

Ik zeg dus niet dat ze niet hard aan het werk zijn bij de KNHS. Ik weet wel zeker dat ze het super druk hebben maar ik zou er toch op in spelen. Ik moet overigens wel toegeven dat ze dit jaar meer bijgewerkt zijn dan vorig jaar. Er zit dus wel degelijk verbetering in.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:33

De KNHS zal wel niet zo snel zijn
Maar als het om een selectiewedstrijd gaat, zou ik 1 proef starten, met blanco coupon.
En als je niet wint, ach, geld kosten doet het je toch altijd Knipoog

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:50

oosterhoff schreef:
Myfairytale schreef:

dan ontstaat de piek op een ander moment. Ik zou als bedrijfskundige in deze periode meer personeel installeren. Dat doet de post bijvoorbeeld ook. Je weet dat er een piek is omdat je zelf een uiterste mutatiemogelijkheiod geeft dus dan kan je er vanuitgaan dat het drukker wordt.

Ik zeg dus niet dat ze niet hard aan het werk zijn bij de KNHS. Ik weet wel zeker dat ze het super druk hebben maar ik zou er toch op in spelen. Ik moet overigens wel toegeven dat ze dit jaar meer bijgewerkt zijn dan vorig jaar. Er zit dus wel degelijk verbetering in.

Er staan helaas te weinig printers.. er zijn ook al meer krachten aangenomen... maar ja, de directie beslist over verdere uitgaven...
Dus niet de hele KNHS er op aan kijken he! Knipoog
Bovendien doet de post er nu ook langer over hoor...

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:48

Genoeg arbeidsplaatsen bij de KNHS, dus als je je geroepen voelt en denkt dat je alles een stuk beter kan laten verlopen, grijp je kans.

Het simpele feit ligt er gewoon dat ze je voor een bepaalde datum kunnen beloven dat je per 1 jan voor je nieuwe vereniging kan starten. Als jij pas na die datum alles doorgeeft, wat geeft jou dan het recht om te mopperen dat je in jan nog niet voor je nieuwe vereniging kan starten?? Je wist immers in oktober ook al dat er in januari selecties zouden zijn bij je nieuwe kring.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 09:24

Sjonniej schreef:
Genoeg arbeidsplaatsen bij de KNHS, dus als je je geroepen voelt en denkt dat je alles een stuk beter kan laten verlopen, grijp je kans.

Het simpele feit ligt er gewoon dat ze je voor een bepaalde datum kunnen beloven dat je per 1 jan voor je nieuwe vereniging kan starten. Als jij pas na die datum alles doorgeeft, wat geeft jou dan het recht om te mopperen dat je in jan nog niet voor je nieuwe vereniging kan starten?? Je wist immers in oktober ook al dat er in januari selecties zouden zijn bij je nieuwe kring.

Kan me niet splitsen op 2 afdelingen, hahaha!
Maar ben het verder wel met je eens! Afgod

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-09 18:41

Sjonniej schreef:

Solliciteren heb ik al gedaan daar maar ze willen mij blijkbaar niet hebben. En ik weet wel dat ik het eerder had moeten doen daar gaat het me niet om.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:57

Ik heb het halverwege oktober aangevraagd, nog niets gekregen.
Vandaag er maar eens achteraan gebeld, omdat ze de afgelopen twee weken vakantie hadden.
Gewoon over het hoofd gekeken was het antwoord. Nu krijg ik eerst noodcoupons..