Wat doen jullie altijd met springwedstrijden, invlechten of niet?
Ik heb morgen een springwedstrijd, maar ik ga niet invlechten, vind het te lang duren
En omdat je toch geen cijfer krijgt voor de verzorging...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mistid schreef:Ik vlecht nooit in voor springen. Vind het te lang duren idd.
Het wordt wel meegenomen in je stijl bij springen, wat eigenlijk niet mag. Desondanks sta ik in de B heel vaak bovenaan
miss_lizje schreef:Gelukkig hoef ik me om manen geen druk te maken, heb een fjord met boogje, maar doen jullie ook nog iets met de staart?
Lisa91 schreef:miss_lizje schreef:Gelukkig hoef ik me om manen geen druk te maken, heb een fjord met boogje, maar doen jullie ook nog iets met de staart?
Ik de staart spuit ik antiklit en ik knip hem even recht af

Paard kan ik ook niet een dag van te voren vlechten want die schuurt het er compleet uit....
als ik een KWPNer had en moest vlechten+knotten zou ik het niet doen. miss_lizje schreef:Gelukkig hoef ik me om manen geen druk te maken, heb een fjord met boogje, maar doen jullie ook nog iets met de staart?
Simmie schreef:mistid schreef:Ik vlecht nooit in voor springen. Vind het te lang duren idd.
Het wordt wel meegenomen in je stijl bij springen, wat eigenlijk niet mag. Desondanks sta ik in de B heel vaak bovenaan
Waarom mag dat niet?
Ik weet niet beter of het stijlcijfer in de B heeft betrekking op verschillende zaken, dus ook o.a een gevlochten paard.
Lisa91 schreef:miss_lizje schreef:Gelukkig hoef ik me om manen geen druk te maken, heb een fjord met boogje, maar doen jullie ook nog iets met de staart?
Ik de staart spuit ik antiklit en ik knip hem even recht af
Nicole_ros schreef:Vlechten telang duren?:O nou ik vlecht die van mij binne een kwartier helemaal in dan heeft ze 10 springknotjes..