Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjonniej schreef:Ik ken het jasje niet, maar kijk gewoon in de winkel naar de kwaliteit. Hoe is de stof? Hoe ziet hij eruit? Kraakt hij als je hem aan doet? Past hij mooi, sluit hij overal mooi aan? En maak op basis daarvan je keuze.
Ik ging zelf een aantal weken geleden ook naar de ruitershop, om een Harry's Horse jasje te kopen, ook iets van 50 euro. Maar toen ik het jasje in het echt zag, viel hij me zo tegen dat ik hem heb laten hangen; geen mooie stof, slechte pasvorm. Uiteindelijk heb ik een jasje van PK, erg mooie stof, enorm mooie pasvorm en niet zo belachelijk duur als Pikeur.

. Super jasje, gewoon doen
Rij je vaker zou ik een duurdere aanschaffen Juventus schreef:ik heb een heel mooi grijs wedstrijdjasje met krijtstreepje en zwart fluwelen kraagje gekocht, voor 55 euro,.. maar nou is ie net iets te klein (is maat 176, past ook als je 34 hebt),... hij is erg chique maar mn mouwen zijn net iets te kort,.. als iemand interesse heeft mag ie weg anders kijk ik wel even of iemand een stukje aan de mouwen kan zetten,.. met een lange witte blouse eronder kan het evt wel,..
dit jasje is van Rider Pro, betaalbaar merk, zit mooi getailleerd (ik heb ook een pikeur, maar dit zit echt ook mooi)
Sjonniej schreef:Juventus schreef:ik heb een heel mooi grijs wedstrijdjasje met krijtstreepje en zwart fluwelen kraagje gekocht, voor 55 euro,.. maar nou is ie net iets te klein (is maat 176, past ook als je 34 hebt),... hij is erg chique maar mn mouwen zijn net iets te kort,.. als iemand interesse heeft mag ie weg anders kijk ik wel even of iemand een stukje aan de mouwen kan zetten,.. met een lange witte blouse eronder kan het evt wel,..
dit jasje is van Rider Pro, betaalbaar merk, zit mooi getailleerd (ik heb ook een pikeur, maar dit zit echt ook mooi)
Krijtstreepje is voor dressuur niet toegestaan dacht ik.