1e keer onderling, meteen L, toen had ik 199 punten. 2 weken later officieel 192 in de B. Pony was toen 5, heb haar sinds ze 3 is, was op dat moment een half jaar betuigd. Pony is inmiddels 7 en loopt Z.
Punten: 115 (in de tijd dat 120 winst was) Ras: Welsh C Leeftijd pony: 3 en een paar maanden Niveau: B Mijn niveau: B (was voor beiden de eerste wedstrijd)
Ik vond het wel stom. Vond dat we minimaal 1e hadden moeten worden. En die stomme meneer in die auto die stomme dingen zei wat ik allemaal fout deed.
Laatst bijgewerkt door Iris82 op 15-12-08 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Leeftijd; 6 Niveau vorige eigenaar; Onbeleerd Hoelang je dit paard/pony al rijd; Voor onofficiele; 3 maand (dus ook 3 maand zadelmak.) Voor officiele wedstrijd; 5 maand.
Onnoficieel; 223, 4e plaats van de 11. FNRS wedstrijd. Officieel; Gediskwallificeerd, helaas. Hij wou niet langs de auto's. Dus bleef gewooon stil staan.
Had 182 punten, reed dit paard misschien, hmmm, misschien net twee maand, (is inmiddels verkocht) 't ging bagger (niet te zien aan de punten, maar goed) ze liep onrustig en wou niet echt naar beneden. Ze was negen jaar.